24/7
באזז
שוק
נדל"ן
משפט
בארץ
עולם
פנאי
מוסף
מניות
שוקי חו"ל
מט"ח
News Room
קריפטו
פו"ש
שורת הרווח
הפניקס השקעות
דואר אדום
כלכליסט 360
כדאי להכיר
zone מכרז
כסף
פרויקטים
בריאות בארגונים
TV כלכליסט
פוטו כלכליסט
תיירות
קריקטוריסט
פנאי
מגזין
דעות
רכב
פודקאסט
שירות לקוחות
מינוי דיגיטלי
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
כתבות
וידאו
אינטרנט
פרופיל אישי
תיק אישי
התנתק
ועידות
לכל החדשות
07:49
לחיזבאללה נותרו רבבות רקטות; למה הוא לא יורה אלף ביום?
20:12
לוחם גולני נהרג בדרום לבנון; 10 שיגורים במטח לחיפה, רק חלקם יורטו
20:17
חיבוק חם ממיאמי לחדשנות הישראלית
19:53
Leumi CEO: “For Israel’s 77th year of independence, we’ll establish a $77M high-tech fund”
19:06
חברת החשמל: עלייה בהכנסות וברווח, הוצאות החירום מתחילת המלחמה - מעל מיליארד שקל
18:35
מנכ"ל לאומי: "לשנת ה־77 נקים קרן של 77 מיליון דולר להייטק"
17:49
פלורידה קיבלה בהתלהבות את ההייטק הישראלי. דברי הפתיחה של מו"ל כלכליסט בוועידת מיאמי
18:39
"אל על תשריין להייטקיסטים מושבים בטיסות ליעדים נבחרים"
17:44
רוסיה עצרה את אספקת הגז לאוסטריה; הקנצלר: "אף אחד לא יקפא בחורף"
16:17
הכירו את בלוסקיי – הרשת אליה בורחים מי שמאסו ב-X של מאסק
14:12
סמארטפון מתקפל בחצי מחיר? יש לזה מחיר אחר
12:38
פאוול: "אין צורך להזדרז עם הורדת הריבית"
12:01
יצרנית שמן הזית הגדולה בעולם: המחירים ייחתכו בחצי מהשיא
11:03
אחרי הרעלת המזון: מקדונלד'ס מוציאה 100 מיליון דולר על שיווק
09:29
ארה"ב רוצה לשלוח את מייסד ארכגוס ל-21 שנה לכלא
15.11.24
צה"ל השלים גל תקיפות רביעי בדאחייה; יועצו של חמינאי ייפגש עם בכירי חיזבאללה
15.11.24
וול סטריט ננעלה בירידות: נאסד"ק צנח ב-2.2%, S&P 500 איבד 1.3%
15.11.24
יועץ נתניהו יונתן אוריך נחקר באזהרה בחשד למעורבות בפרשת המסמכים הסודיים
buzz_view
חגיגת השכר של משפחת גולדקנופף ברשת הגנים בית יעקב נחשפת
האזהרה של בנק ישראל: זרם ההשקעות ל-S&P 500 עלול לזעזע את השקל בשעת משבר
איך באמת פועלת כלכלת בעזרת השם
הפרדוקס מאחורי ההתלהבות הגדולה של וול סטריט מניצחונו של טראמפ
מה חשוב לדעת ברכישת מכונית חשמלית משומשת
לחיזבאללה נותרו רבבות רקטות; למה הוא לא יורה אלף ביום?
איך הפך האפאצ'י לצייד כטב"מים, והאם הוא באמת טוב בזה?
לחיזבאללה נותרו רבבות רקטות; למה הוא לא יורה אלף ביום?
הוצאות רה"מ בנסיעה לעצרת האו"ם - 8 מיליון שקל; 1,750 דולר למאפרת
קרן כלירמרק מנהלת מו"מ להכנסת משקיע לאפי פיתוח
5 שנים למחאת הקוטג': שוק המזון עדיין מופקר
נתניהו ורעייתו מציגים: 7 מיליון שקל לביקור בן שישה ימים בארה"ב
לכל הדירוגים
כתבות אחרונות בקמפיין עולמי
קריאייטיבי זה אפקטיבי: עוגייה עם גאווה
הלקוח: OREO, ארה"ב | משרד הפרסום: DraftFCB, New York
18.03.14
ניב חורש וזיו קורן
קמפיין עולמי: גבר מי שמנסר
המוצר: מסור חשמלי STIHL; המשרד: פובליסיס; המדינה: בלגיה
08.08.13
טל ריבן
קמפיין עולמי: עיניים עצומות לרווחה
האזנה לשידור חי של משחק ברדיו היא חוויה יותר מצומצמת, ולכן הניסיון להעביר אותה במודעה הוא מאתגר. בדיוק בגלל זה המודעה שלפניכם היא חזקה
25.07.13
טל ריבן
קמפיין עולמי: קריאה לחופש
קמפיין למלחמה באנאלפבתיות של משרד DDB Paris בצרפת עושה שימוש במודעות שנראות כמו פרסומת לריזורט יוקרתי או מכונית נחשקת, אבל כשקוראים את הטקסט מגלית שהוא קורא להפוך את האנאלפבתיות למשימה לאומית
18.07.13
טל ריבן
קמפיין עולמי: חתול בשק
סדרת המודעות של פולקסווגן של משרד הפרסום ALMAPBBDO Sao Paulo מסבירה באופן מבריק לצופה מדוע לא כדאי לו להכניס חלק לא מקורי לרכב שלו
11.07.13
טל ריבן
קמפיין עולמי: סיי צ'יז
בפרסומת לאתר הספורט הארגנטינאי Ol'e רואים ידיים של גבר המחזיקות סמארטפון בתנוחה של צילום מול אשה בחדר הלידה המציגה בגאווה את תינוקה למצלמה. הטוויסט במודעות הוא שבמקום המצלמה אנו רואים שהטלפון פתוח על אתר הספורט הפופולרי
04.07.13
טל ריבן
קמפיין עולמי: גומרים הולכים
בניגוד לרוב המודעות לקונדומים שעוסקות בתוצאה של אי־שימוש בקונדום - ילדים - היופי במודעה הזאת הוא הכיוון המרענן שלה, המתארת את מה שעובר בראשו של גבר במהלך סקס
27.06.13
טל ריבן
קמפיין עולמי: לדמיין בספרדית
השימוש בראשם של המהפכנים כמעין תחנת מעבר שבה מתרחש השינוי, וההמחשה של הלפני־אחרי, הם מבריקים
20.06.13
טל ריבן
קמפיין עולמי: לתפוס את הרגע
לפעמים פשטות המחשבה היא זאת שמעוררת את הקנאה. להגיד "בוא נראה את צ'רצ'יל מצלם את עצמו" כדי להדגים כמה העיתון קרוב לחדשות, זה מבריק בדיוק כמו שזה פשוט
13.06.13
טל ריבן
קמפיין עולמי: מבחן עור
נחמד לגלות שעוד יש דברים שאפשר לעשות בפרינט ואין דרך לשחזר בדיגיטל
21.02.13
עודד קרמר
קמפיין עולמי: לכשכש בכלב
מודעה טובה מעוררת סקרנות. למשל המודעה הזאת. ברגע הראשון בכלל לא מבינים מה רואים. כלומר ברור שזה כלב, אבל פה פחות או יותר נגמר העניין
14.02.13
עודד קרמר
קמפיין עולמי: חתכתי לחופשה
המודעה מבריקה כי כל מה שהיא אומרת זה בוא תחליף את הגטקס בחוטיני - וצא לדרך
07.02.13
עודד קרמר
הבא>
3
2
1
(27 מאמרים בקמפיין עולמי)
כלכליסט מפת האתר
אודות כלכליסט
ועידות כלכליסט
כלכליסט אצלך באתר
כתבו לנו
המייל האדום
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
המערכת
ההנהלה
פרסמו אצלנו
ארכיון השערים
קריקטוריסט
פודקאסט
התראות
פייסבוק
RSS
טוויטר
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
פודקאסט
דואר אדום
כל הזכויות שמורות לכלכליסט ©