24/7
באזז
שוק
נדל"ן
משפט
בארץ
עולם
פנאי
מוסף
מניות
שוקי חו"ל
מט"ח
News Room
קריפטו
פו"ש
שורת הרווח
הפניקס השקעות
דואר אדום
כלכליסט 360
כדאי להכיר
zone מכרז
כסף
פרויקטים
בריאות בארגונים
TV כלכליסט
פוטו כלכליסט
תיירות
קריקטוריסט
פנאי
מגזין
דעות
רכב
פודקאסט
שירות לקוחות
מינוי דיגיטלי
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
כתבות
וידאו
אינטרנט
פרופיל אישי
תיק אישי
התנתק
ועידות
buzz_view
לכל הדירוגים
כתבות אחרונות על הגריל
קמפיין חברתי: מרסקים את הטבע
כשם שהמותג הונדה בנה לעצמו שם של שומר על הנוסעים בעת תאונות דרכים, כך הוא גם שומר על הסביבה
05.03.09
חגי לוי
קמפיין עולמי: מה גברים רוצים
"98% מהגברים אינם רואים כאן צפרדע", טוענת הכותרת ורומזת לכך שאפשר לראות בתמונה גם בחורה פשוקת רגליים
23.02.09
חגי לוי
קמפיין עולמי: החיה הנעלמת
אחד החסמים העיקריים שעומדים לפני ארגונים למען הסביבה הוא התחושה בקרב הציבור שהוא לא באמת יכול להשפיע
19.02.09
חגי לוי
פרווה זה רע: צדים את רגשות האשם
מודעה זו, שהתפרסמה בשנה החולפת באיחוד האמירויות, לוקחת את אלמנט הזעזוע צעד אחד קדימה, ומציגה את הדוגמנית כחיית טרף שזה עתה שבה ממסע ציד נוטף דם
11.02.09
חגי לוי
סופרבול 2009: שני מובטלים מאינדיאנה הביסו את תעשיית הפרסום האמריקאית
המפרסמים הגדולים כנראה לא ינטשו את שדרות מדיסון בקרוב, אבל אנחנו מקבלים עוד תזכורת לעייפות הציבור מהפקות נוצצות
03.02.09
חגי לוי
קמפיין מבריק
נכון שאפשר לקחת כל מותג מזוהה ולהציג אותו בתמונת ראי - שבירת המוסכמה תמשוך את עינו של הקורא. אלא שכאן יש מינוף אמיתי של התועלת המוצרית של המותג: הרי אפקט ההשתקפות מתרחש רק במכונית מבריקה
28.01.09
חגי לוי
קמפיין חברתי: מכונה לניקוי המצפון
LG מנסה למצב את הדור האחרון של מכונות הכביסה שלה המבוססות על קיטור כחסכוניות במים, ותוקפת את הנושא מהזווית של השמירה על כדור הארץ
21.01.09
חגי לוי
קמפיין אחראי: אל תנסו את זה בבית
הרעיון במודעה נועד להמחיש כי הטבע הוא אולי מקום מפלט נעים מהחיים של בני האדם, אבל עבור בעלי החיים הוא הבית
07.01.09
חגי לוי
קמפיין עולמי: מורידים את הזבל מהאוטובוס
הקמפיין אמור לגרום לאנשים לחשוב פעמיים לפני שהם משליכים עטיפת מסטיק בתוך אוטובס. המסר ברור: לא תשמרו על הסביבה שלכם, והנסיעה הבאה שלכם תראה כך
29.12.08
חגי לוי
ביהמ"ש לשטראוס: להסיר מהקמפיין את סימן המסחר של "חומוס גבעתיים"
הצו הוצא לבקשת רשת המסעדות "חומוס גבעתיים", שמשתמשת בסמל דומה זה 10 שנים ויותר, והוא סימן מסחר רשום על שמה מ-2005
19.12.08
ynet ומיטל זדה
קמפיין דורסני של המותג וספה
המודעה מחברת את אחד היתרונות של וספה - מהירות - עם תכונה אחרת שלו: חספוס גברי, מהול במעט רוע. הפרסומאים החליפו את חתול האשפתות בצ'יטה ואת הכביש העירוני במדבר צחיח, והוסיפו את סימני הצמיגים של הקטנוע על החול
30.11.08
חגי לוי
זווית מרעננת לנושא לעוס
המודעה יוצרת קשר יפה בין בלון המסטיק לבין כרית האוויר. הוויז'ואל לא אסתטי במיוחד, אבל ממחיש בבהירות את התועלת המוצרית של המסטיק שמייצג תאגיד המזון הקוריאני Lotte. הכיתוב: "הוא מעיר אותך. הוא מציל אותך"
24.11.08
חגי לוי
זו לא מודעה לשמפו
חברת השכרות הרכב Sixt מנסה לקדם שירות השכרת מכוניות ב.מ.וו עם גג נפתח. קהל היעד הוא נשים
16.11.08
חגי לוי
מבצע כאסח - אבל בסטייל
היכולת לשלב מסר מכירתי ברור במודעה ששומרת על תדמית המותג היא אתגר שפרסומאים מעטים עומדים בו בכבוד. במודעה שלפנינו מצליחים אנשי הקריאייטיב מסאו פאולו להציג את המבצעים בקניון - בלי להפוך אותו למקום זול
09.11.08
חגי לוי
פרסום חברתי: למען ריאות ירוקות
המודעה של ארגון Conversation International הפועל לשמירה על יערות ומקורות מים, רוכב על הזיהוי האוטומטי של תשקיף ריאות עם המלחמה בסרטו. כנראה שזה מה שצריך כדי לעורר אנשים לחשיבות הנושא
05.11.08
חגי לוי
הבא>
3
2
1
<הקודם
(40 מאמרים בעל הגריל)
כלכליסט מפת האתר
אודות כלכליסט
ועידות כלכליסט
כלכליסט אצלך באתר
כתבו לנו
המייל האדום
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
המערכת
ההנהלה
פרסמו אצלנו
ארכיון השערים
קריקטוריסט
פודקאסט
התראות
פייסבוק
RSS
טוויטר
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
פודקאסט
דואר אדום
כל הזכויות שמורות לכלכליסט ©