קמפיין חברתי: מרסקים את הטבע
כשם שהמותג הונדה בנה לעצמו שם של שומר על הנוסעים בעת תאונות דרכים, כך הוא גם שומר על הסביבה
הרעיון שמכוניות היברידיות שומרות על איכות הסביבה אינו חדש. צרכנים כבר מכירים את המשוואה בין יחס גבוה של קילומטרים לליטר דלק לבין צמצום הפגיעה באוויר שכולנו נושמים. הונדה, העומדת מאחורי הסיוויק ההיברידית, בנתה סביב הרעיון הזה קונספט של בטיחות הסביבה: כשם שהמותג הונדה כבר בנה לעצמו שם של שומר על הנוסעים בעת תאונות דרכים, כך הוא גם שומר על הסביבה. הביצוע הקריאטיבי של הקו הזה מתבצע באמצעות אייקון מזוהה מאוד עם תחום בטיחות הרכב: בובות המשמשות למבחני ריסוק. המודעה מציירת תמונה פסטורלית - עצים, פרחים ובעלי חיים - שכולם עשויים מאותן בובות ריסוק.
אגב, מבחינה שיווקית הסיוויק ההיברידית סובלת מנחיתות לעומת המתחרה העיקרית שלה ומלכת השוק - דגם פריוס ההיברידי. בעוד שהפריוס זכתה בעיצוב ייחודי, הדגם ההיברידי של הונדה נראה מבחינה חיצונית בדיוק כמו הסיוויק הרגילה. העדפת הצרכנים הברורה לפריוס, כפי שזה מתבטא בנתוני המכירות בעולם, מלמדים על כך שמי שמוכן לשלם יותר על מכונית ידידותית לסביבה, רוצה שכולם גם יידעו על כך.