24/7
באזז
שוק
נדל"ן
משפט
בארץ
עולם
פנאי
מוסף
מניות
שוקי חו"ל
מט"ח
News Room
קריפטו
פו"ש
שורת הרווח
הפניקס השקעות
דואר אדום
כלכליסט 360
כדאי להכיר
zone מכרז
כסף
פרויקטים
בריאות בארגונים
TV כלכליסט
פוטו כלכליסט
תיירות
קריקטוריסט
פנאי
מגזין
דעות
רכב
פודקאסט
שירות לקוחות
מינוי דיגיטלי
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
כתבות
וידאו
אינטרנט
פרופיל אישי
תיק אישי
התנתק
ועידות
buzz_view
לכל הדירוגים
כתבות אחרונות על הגריל
קמפיין עולמי: לגזור, לשמור - ולחסוך
במקום להציג את המכונית החדשה בצילום אגרסיבי, היא מציגה את האויב מספר אחד של האמריקאים כיום: דלק
03.11.08
חגי לוי
טווינגו פורנו
הפרסומאים בפובליסיס החליטו למצב את הטווינגו כסקסית והלכו עם זה עד הסוף. המודעה עוצבה כמו פרסומת לשירות שיחות אירוטיות, עם סימני הכוכבים שנועדו להסתיר, כביכול, את האזורים הצנועים
27.10.08
חגי לוי
קמפיין עולמי: זה לא את, זה אני
המודעה שלפנינו שמה במרכז לא את המוצר אלא את הסיפור שמאחוריו. ה"גיבור" הוא לא פריט של איקאה, אלא ספה ישנה - כזו שנאלצת לפנות את מקומה לרכש החדש מהרשת השבדית
22.10.08
חגי לוי
איך הצליח ילד אפריקאי אחד לגייס 3 מיליון יורו?
בפעילות גרילה מבריקה, הצליחו אנשי Radio Brussels להשיג מודעות אדירה לארגון הפועל לטובת תושבי אפריקה: באמצע תוכנית אירוח בטלוויזיה פרץ לאולפן ילד אפריקאי, לגם מהכוס של המנחה ונעלם, מותיר אחריו את המגיש ואורחיו המומים
16.10.08
חגי לוי
השקט שאחרי השערה
פרוקטר אנד גמבל יוצאת בפנייה ממוקדת לנשים, ושמה את השיער במוקד המודעה. שיער ארוך הוא לא רק סמל לנשיות אלא גם לכוח נשי, וליכולת של נשים חזקות להשיג את מה שהן רוצות
06.10.08
חגי לוי
לראות קודם את האדם
המודעה עושה מניפולציה באמצעות האייקון המזוהה ביותר של עולם הנכות ומוסיף לו טויסט מפתיע: הנכה לא סתם יושב על כיסא הגלגלים, הוא בעצם משחק כדורסל
21.09.08
חגי לוי
אם שותים - כן נוהגים
בפרסומת של לוונבראו לבירה ללא אלכוהול יש פניה לשכל של הצרכן. אין כאן הבטחות מרקיעות שחקים לטעם או לחוויה חושית, אלא רק הדגשה של הפונקציונאליות של המשקה
14.09.08
חגי לוי
חיה על התדמית שלה
נדרשת תעוזה לא מעטה מצד טויוטה להשקיע בפרסומת שכלל לא מציגה את המוצר שלה. אין זכר למכונית בכל אחת מהפרסומות בסדרה. ההנחה היא שהלקוחות של הפריוס מודעים לכך שהמכונית הזו צורכת פחות דלק ממכוניות עם מנוע רגיל
10.09.08
חגי לוי
המלחמה הקרה: Tide מעודדת חיסכון בצריכת החשמל
במקום לנסות ולטעון שסבון הכביסה שלה לא מזיק לסביבה, באה פרוקטר אנד גמבל ותוקפת את הנושא הסביבתי מכיוון חדש ויצירתי: הסדרה החדשה של Tide מסירה כתמים גם בשטיפה של מים קרים
03.09.08
חגי לוי
למקומות, היכון, בום!
המודעה של אמנסטי מציגה אצטדיון אולימפי מוכר. והנה, בשינוי קל, היד עם האקדח מופנה לכיוון האצן הסיני, וכל החזון על שלום ואחווה עולמית מתנפץ לרסיסים
01.09.08
חגי לוי
3
2
1
<הקודם
(40 מאמרים בעל הגריל)
כלכליסט מפת האתר
אודות כלכליסט
ועידות כלכליסט
כלכליסט אצלך באתר
כתבו לנו
המייל האדום
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
המערכת
ההנהלה
פרסמו אצלנו
ארכיון השערים
קריקטוריסט
פודקאסט
התראות
פייסבוק
RSS
טוויטר
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
פודקאסט
דואר אדום
כל הזכויות שמורות לכלכליסט ©