$
על הגריל

קמפיין אחראי: אל תנסו את זה בבית

הרעיון במודעה נועד להמחיש כי הטבע הוא אולי מקום מפלט נעים מהחיים של בני האדם, אבל עבור בעלי החיים הוא הבית

חגי לוי 12:1907.01.09

במבט ראשון, נראה כאילו כבר ראינו מודעות מסוג זה בעבר: מותגי יוקרה לבית או יצרני מטבחים למאיון העליון משתילים לא פעם בפרסומות יגואר, פומה או בעל חיים אקזוטי אחר. במקרים אלה מדובר בעבודת פוטושופ בסיסית שאמורה להקנות למערכת הישיבה בסלון אווירה של איכות אקסקלוסיבית. אבל במודעה שלפנינו המטרה שונה בתכלית. כאן הרעיון הוא להמחיש עובדה שאנשים רבים אינם חושבים עליה: הטבע הוא אולי מקום מפלט נעים מהחיים של בני האדם, אבל עבור בעלי החיים הוא הבית. "בכל דקה נכרתים כ־16 דונם יער טבעי. האם תהיה מוכן להכניס אותו לבית שלך אחרי שהוא יאבד את שלו?", שואלת המודעה בהתייחס ליגואר שבתמונה. במודעות אחרות בסדרה ניבטים גם צבי מבוהל ונחש מפותל. מי שעומד מאחורי הקמפיין הוא ארגון לשמירה על הצומח בהונדורס, מדינה במרכז אמריקה שעד אמצע המאה הקודמת היתה גן עדן טבעי, והלכה ונעשתה מתועשת בשנים האחרונות.

 

שומרים על איכות הסביבה שומרים על איכות הסביבה

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x