קמפיין עולמי: מורידים את הזבל מהאוטובוס
הקמפיין אמור לגרום לאנשים לחשוב פעמיים לפני שהם משליכים עטיפת מסטיק בתוך אוטובס. המסר ברור: לא תשמרו על הסביבה שלכם, והנסיעה הבאה שלכם תראה כך
זאת לא משאית זבל. זה אוטובוס.
וזו בדיוק הבעיה: לפעמים כלי תחבורה ציבוריים הופכים כל כך מלוכלכים, שאנשים יעשו הרבה כדי להימנע משימוש בהם. כמובן שכולם מפסידים מכך: עומס התנועה גדל, זיהום האוויר במרכזי הערים גובר, ואנשים מוציאים יותר כסף על דלק ממה שהם באמת צריכים. אבל זה לא צריך להיות כך. כדי לנקות את האוטובוסים לא באמת צריך השקעה תקציבית מיוחדת, פשוט לגרום לאנשים לשמור עליהם.
הקמפיין שלפנינו הוא מהלך יוצא דופן שאמור לגרום לאנשים לחשוב פעמיים לפני שהם משליכים עטיפת מסטיק או פחית קולה ריקה בתוך האוטובוס: על חלקו האחורי של האוטובוס הודבקה תמונה תלת-מימדית של אוטו זבל. המסר ברור: לא תשמרו על הסביבה שלכם, והנסיעה הבאה שלכם תראה כך. יותר מרעיון קריאטיבי מרענן, יש כאן פעילות BTL חכמה, שמצליחה להשפיע על קהל היעד הרוולנטי ולשקול מחדש את התנהגותו – והכל בעלות מינימלית.
המותג: Keep Holland Clean Foundation. המדינה: הולנד. המשרד: Grey