פרווה זה רע: צדים את רגשות האשם
מודעה זו, שהתפרסמה בשנה החולפת באיחוד האמירויות, לוקחת את אלמנט הזעזוע צעד אחד קדימה, ומציגה את הדוגמנית כחיית טרף שזה עתה שבה ממסע ציד נוטף דם
הפגנות נגד מכירת מוצרי פרווה הן ככל הנראה אמצעי הביטוי הוותיק ביותר למען הסביבה ונגד הרג לא הכרחי של בעלי חיים. כבר ראינו כל צורת מחאה בתחום זה - מריסוס גרפיטי על מעילי פרווה באישון לילה עד תהלוכות קולניות של מפגינים ערומים או לבושים מחוץ לבתי כלבו יוקרתיים, שמוכרים מוצרי פרווה.
מודעה זו, שהתפרסמה בשנה החולפת באיחוד האמירויות, לוקחת את אלמנט הזעזוע צעד אחד קדימה, והיא מציגה את הדוגמנית כחיית טרף שזה עתה שבה ממסע ציד נוטף דם. הטקסט מפרט את חלקי השועל שנלקחו כדי להרכיב את מעיל הפרווה המפואר, ומסכם: "תמורת 5,999 ליש"ט בלבד תוכלי לחשוף מי את באמת".
רגשות אשם הם אלמנט מרכזי בקמפיינים רבים, מפרסומות לדיאטה וקמפיינים להפסקת עישון עד מהלכים חברתיים שקוראים לתרומה ולהתנדבות. הפרסומת הזו עושה שימוש חכם, אם כי בוטה למדי, ברגש זה.
ויש גם סיפור מעניין מאחורי מי שעומד מאחורי המודעה, ארגון IndyAct. מדובר בעמותה לבנונית א־פוליטית, שהוקמה מיד לאחר מלחמת לבנון השנייה כדי לטפל במפגעי הטבע הרבים שגרמה המלחמה. עיקר פעילותה היתה טיפול בכל הנוגע לזיהום החופים מדלק, שהתפשט ממפעלים וממכלי אחסון בביירות. באופן מפתיע, אין הארגון מניף דגל אסלאמי רדיקלי ואינו נושא מסרים אנטי־ישראליים.
משרד הפרסום: DDB, איחוד האמירויות