קמפיין עולמי: מה גברים רוצים
"98% מהגברים אינם רואים כאן צפרדע", טוענת הכותרת ורומזת לכך שאפשר לראות בתמונה גם בחורה פשוקת רגליים
לפי אחת האמרות הוותיקות בעולם הקופי, "אם אתה רוצה לדוג היטב, תפסיק לחשוב כמו דייג ותתחיל לחשוב כמו דג". זה, במשפט אחד, הרעיון שעומד מאחורי המאמץ העצום שבו שותפים משרדי פרסום מסביב לעולם, להיכנס לראש של הלקוח.
בדיוק את זה ממחישה המודעה שלפנינו, למגזין הגברים FHM המתפרסם בגרמניה. "98% מהגברים אינם רואים כאן צפרדע", טוענת הכותרת ורומזת לכך שאפשר לראות בתמונה גם בחורה פשוקת רגליים. אין דרך טובה יותר לקדם את המוצר, שממוקד לקהל יעד מוגדר כל כך - ועושה את זה בקריצה.
הצרכן שמתעכב על הצילום הלא שגרתי, בסגנון כתמי רורשאך של מבחנים פסיכולוגיים, מקבל טפיחה על השכם ותחושה שמישהו כאן הבין מה באמת עובר לו בראש. מסתבר שהקלישאה שסקס מוכר עדיין נכונה, בייחוד במוצר לגברים צעירים.
המותג: מגזין FHM המדינה: גרמניה משרד הפרסום: Serviceplan, Munich