24/7
באזז
שוק
נדל"ן
משפט
בארץ
עולם
פנאי
מוסף
מניות
שוקי חו"ל
מט"ח
News Room
קריפטו
פו"ש
שורת הרווח
הפניקס השקעות
דואר אדום
כלכליסט 360
כדאי להכיר
zone מכרז
כסף
פרויקטים
בריאות בארגונים
TV כלכליסט
פוטו כלכליסט
תיירות
קריקטוריסט
פנאי
מגזין
דעות
רכב
פודקאסט
שירות לקוחות
מינוי דיגיטלי
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
כתבות
וידאו
אינטרנט
פרופיל אישי
תיק אישי
התנתק
ועידות
buzz_view
לכל הדירוגים
כתבות אחרונות על הגריל
קמפיין עולמי: להשאיר את הגֵנים מאחור
סדרת המודעות מציגה בחור צעיר ואתלטי שרץ בקלילות, מותיר אחריו את אמו השמנמנה, שרק רוצה לדחוף לו עוד סנדביץ'
24.12.09
חגי לוי
קמפיין עולמי: אהבה בוערת בחדר הכביסה
בפרסומת של טייד במקום לדבר על נוסחאות כימיות מפוצצות, גורמים לצרכן להבין שמישהו בפרוקטר אנד גמבל יודע מה עובר עליו באותם רגעים בהם המיץ או הקפה נשפכים בדיוק על הבגד שאותו הוא הכי אוהב
17.12.09
חגי לוי
קמפיין עולמי: כשביצועים והנאה נפגשים
המודעה היא רק חלק מסדרת מודעות פרינט שבכולן הוצגו שילובים בלתי־אפשריים מעולם החי, כדי להדגיש את יתרונותיה של המכונית
26.10.09
חגי לוי
קמפיין חברתי: שיחה קטלנית
חברת סלולר הצליחה להדגיש במודעה את הסכנות שבשילוב של נהיגה ודיבור בטלפון נייד
07.10.09
חגי לוי
קמפיין עולמי: 9/11 - עכשיו הפרסומת
השבועון הרוסי The Moscow News העלה קמפיין בהשראת פיגוע ה-11 בספטמבר
23.09.09
חגי לוי
קמפיין עולמי: השד הסביבתי יוצא מהבקבוק
עמותה אמריקאית מעודד צריכה של מי ברז רגילים. אחרי הכל, מדי שנה מושלכים מיליארדי בקבוקי פלסטיק, ורק חלק קטן מהם עובר מחזור
23.08.09
חגי לוי
קמפיין חברתי: תאונה רבת נפגעים
גם זו דרך לזעזע את הנהג הטיפוסי - לחשוב לא רק על התאונה שעלולה להתרחש ברגע של חוסר תשומת לב, אלא גם על כל מי שחייו יתרסקו באותו יום גורלי, אפילו אם הוא מרוחק מאות קילומטרים ממקום התאונה
22.07.09
חגי לוי
קמפיין עולמי: חולמים לצאת מהמשרד
המודעה מציגה את התועלת הצרכנית של פפסי: כשהלילה במשרד מתארך וכל מה שחולמים עליו זה המיטה בבית, המשקה הזה הופך גם את הכרית הנחשקת ללפטופ יצרני
17.06.09
חגי לוי
קמפיין עולמי: קולגייט מגלה מאיפה מסריח הדג
במקום להתמקד בהצגת היתרון המוצהר של המוצר - הסרת שכבת פלאק מהשיניים - שמים במוקד את התועלת שמפיק ממנו הצרכן, שבסך הכל רוצה לא להסריח את סביבתו
03.06.09
חגי לוי
קמפיין חברתי: כשמילים יכולות להרוג
הקמפיין מטעם העמותה להגנה על בני נוער בשיקגו ממחיש באופן כמעט מצמרר את מה שלעתים נוטים לשכוח: כשזה מגיע לילדים, גם התעללות מילולית היא התעללות
02.04.09
חגי לוי
הפרסומת שצוחקת על כל הפרסומות לרכב
יצרנית הרכב קיה שברה את כל הכלים ויצרה סרטון שהוא למעשה פרודיה על כל הפרסומות הטיפוסיות של רכבי 4X4 כוחניים
31.03.09
חגי לוי
קמפיין סביבתי: נמר של נייר
איך משנים את ההרגל הבסיסי של עובדי משרדים להדפיס כמויות גדולות של דפים? יוצרים קמפיין שמראה את הפגיעה בבעלי חיים הנגרמת מכריתת בתי הגידול שלהם
25.03.09
חגי לוי
פוקוס על חו"ל: המרדף של אאודי אחרי השוק האמריקאי
מה שיוצא דופן בפרסומת הזו, שבמשך מרבית הזמן היא מציגה את המתחרות מרצדס וב.מ.וו כמכוניות מהירות וכוחניות - ובצורה מחמיאה ביותר
23.03.09
חגי לוי
קמפיין חברתי: על תבונה ונגישות
עמותת נגישות היתה יכולה להראות נכה שיושב מתוסכל מול גרם מדרגות במקום זאת, היא מציגה את האתגרים היומיומיים עימם הוא מתמודד וכל זאת מבלי להראות בכלל כיסא גלגלים
11.03.09
חגי לוי
קמפיין עולמי: מרוב עצים רואים רק את היער
אם תתעמקו בתמונה תראו רק יער. זה לא מפריע לכיתוב במודעה הנוקב בשמות ובדרגה של כל אחד מעשרת הלוחמים בצוות הקומנדו שכביכול מסתתרים במארב המושלם
08.03.09
חגי לוי
הבא>
3
2
1
(40 מאמרים בעל הגריל)
כלכליסט מפת האתר
אודות כלכליסט
ועידות כלכליסט
כלכליסט אצלך באתר
כתבו לנו
המייל האדום
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
המערכת
ההנהלה
פרסמו אצלנו
ארכיון השערים
קריקטוריסט
פודקאסט
התראות
פייסבוק
RSS
טוויטר
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
פודקאסט
דואר אדום
כל הזכויות שמורות לכלכליסט ©