פרסום חברתי: למען ריאות ירוקות
המודעה של ארגון Conversation International הפועל לשמירה על יערות ומקורות מים, רוכב על הזיהוי האוטומטי של תשקיף ריאות עם המלחמה בסרטו. כנראה שזה מה שצריך כדי לעורר אנשים לחשיבות הנושא
אחת הבעיות בקידום נושאי איכות סביבה היא שאנשים רבים מרגישים שהנושא אינו משפיע עליהם באמת. כך לדוגמה, לשמור על יערות הגשם זה טוב ויפה - אבל רחוק מהמציאות היומיומית שלנו. כדי להתמודד עם הפער התפיסתי הזה, החליט ארגון Conversation International - מלכ"ר שפועל לשמירה על יערות ומקורות מים - להעלות נושא שנוגע לכולם: הריאות. מי שניכס לעצמו לחלוטין את האיבר הזה במרוצת השנים הם ארגוני בריאות למיניהם, במאבקם לצמצום העישון.
מודעה זו למעשה רוכבת על הזיהוי האוטומטי של תשקיף ריאות עם המלחמה בסרטן. "הם אובדים שם, ומורגשים פה", קובעת כותרת המודעה, ומותחת קו ברור בין הריסת יערות לבין הריסת חלקים טובים בריאות שלנו. בגלל החיבור המיידי למחלת הסרטן, ריאות הן אימג' מטריד, שבדרך כלל יוצר תחושת אי־נעימות ואף מחנק. כנראה שזה מה שצריך כדי לעורר אנשים מסביב לעולם לחשיבות הנושא.