24/7
באזז
שוק
נדל"ן
משפט
בארץ
עולם
פנאי
מוסף
מניות
שוקי חו"ל
מט"ח
News Room
קריפטו
פו"ש
שורת הרווח
הפניקס השקעות
דואר אדום
כלכליסט 360
כדאי להכיר
zone מכרז
כסף
פרויקטים
בריאות בארגונים
TV כלכליסט
פוטו כלכליסט
תיירות
קריקטוריסט
פנאי
מגזין
דעות
רכב
פודקאסט
שירות לקוחות
מינוי דיגיטלי
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
כתבות
וידאו
אינטרנט
פרופיל אישי
תיק אישי
התנתק
ועידות
buzz_view
פרסום ושיווק
לכל הדירוגים בפרסום ושיווק
כתבות אחרונות בבריף
האם ברגר קינג תימחק מהמפה הישראלית?
ברגר קינג ובורגראנץ' יצאו במהלך שיווקי משותף; איתות ראשון לכך שהאחים אורגד, הבעלים של שתי הרשתות, ימחקו אחת מהן
16.02.09
גלי ברגר
בלי סקרנות אין שיווק
כאשר מגייסים אנשים לתפקידי שיווק, זוטרים או בכירים, אין ספק שלהשכלה אקדמית יש משקל. אבל מה שעושה את ההבדל בין איש השיווק הטוב למעולה הוא הסקרנות
12.02.09
מיכל גולדמן
איך להיות לקוח "טוב"?
בזמן מיתון, ולפחות בשנה הקרובה, נראה באינטרנט בעיקר קמפיינים מכירתיים ופחות קמפיינים תדמיתיים. לכן, התחום שיפרח בזמן זה יהיה תחום של פרסום מבוסס תוצאות
09.02.09
אתגר שפיבק
נאחזים במסך
הקרב על עתידו של ערוץ עשר הפך לקרב על זהות ההנהלה שתוביל את המיזוג בין רשת וערוץ 10
03.02.09
אמיר טייג
מתחילים לשחק באזור של הגדולים
באיחור של כמה שנים משיקה פלאפון את הרשת החדשה שלה אותה היא מכנה GSM high speed, כינוי שלקוח מעולם האינטרנט ומרמז במשהו על כך שפלאפון תנסה לנכס לעצמה את נושא המהירות והמובילות הטכנולוגית, וכך אולי להחזיר לעצמה את העוצמה שאבדה
02.02.09
גלי ברגר
הטכנולוגיה מקדימה את הרגולציה
שירות שהושק בשנה שעברה בבריטניה מעניק לצופים חבילה בסיסית חינם, ושידורי פרימיום בתשלום. זו דוגמה מצוינת איך להשיג מטרות צרכניות ללא התערבות עודפת של רגולטור
28.01.09
אמיר טייג
גלעד ארדן סגר את ערוץ 10
התקנות של שר התקשורת צריכות לעבור את ועדת הכלכלה. בדרך כלל האישור הזה הוא פרוצדוראלי, לא יותר. אך לא הפעם
28.01.09
אמיר טייג
פרסום גרילה: מקסימום תוצאות - מינימום כסף
זו הסיבה שבגללה הלקוחות הולכים על זה יותר ויותר. אה כן, וגם בגלל שהפרסומאי שלהם לחוץ לזכות בתחרויות
25.01.09
זוהר נעמן
הברקה שיווקית
הביקורת כלפי "האח הגדול", לא מנעה מאיגוד השיווק לבחור באבי ניר, מנכ"ל קשת, לאיש השיווק של 2008. אז מה אם יו"ר איגוד השיווק, ירון דור, אמר על הנושא כי יש אוברדוז של ריאליטי
18.01.09
גלי ברגר
תמונת ניצחון
כולם מחפשים בטרוף אחר תמונת ניצחון שתהווה את סיפור המלחמה כולה. אירוע אחד מצולם היטב שיעפיל על הכל ויכסה על האמת ויצרוב את התודעה ויצור את התחושות איתן נצעד לעבר העתיד
15.01.09
דר' אורי אורן
המבחן של פלאפון
הרשת החדשה שתשיק פלאפון השבוע היא צעד קטן בדרך לצמצום הפער מהמתחרות
13.01.09
אמיר טייג
כתום דורס
החדירה של פרטנר לשירותי האינטרנט והטלפון הקווי היא צעד נוסף לגיבוש קבוצות תקשורת. לא בטוח שהצרכנים ירוויחו מזה
06.01.09
אמיר טייג
אמנות הפרסום
כאשר האמן או הפרסומאי מצליח לייצר חיבור בין הסיפור לפענוח שלו, כולם מרוויחים: הצופה נהנה מהסיפוק שבפענוח, המלווה בליטוף עצמי לאגו והאמן זוכה בכמה דקות של קשב
28.12.08
זוהר נעמן בר יהודה
מסע במורד הטחינה הגולמית
עם הזמן מתחילה הפרדת פאזות בין שומן הסומסום לשאר המוצקים. וכך מתקבל "בוץ טחינה" שהופך לבלתי ניתן לכרייה באמצעים קונבנציונאליים
23.12.08
ד"ר יוחנן ערבות
מחמש יוצא אחד
מבצע פשוט של אבקת כביסה ב-19.99 שקל מפרנס חמישה משרדים שונים. עזבו לרגע את הבזבוז המטורף של תקציב הפרסום, שהתהליך הזה מייצר. איפשהו בכל מלחמות האגו ומשיכת התקציבים גם המסר נשחק ונעלם
22.12.08
ערן יורן
הבא>
8
6
5
4
<הקודם
(116 מאמרים בהבריף)
כלכליסט מפת האתר
אודות כלכליסט
ועידות כלכליסט
כלכליסט אצלך באתר
כתבו לנו
המייל האדום
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
המערכת
ההנהלה
פרסמו אצלנו
ארכיון השערים
קריקטוריסט
פודקאסט
התראות
פייסבוק
RSS
טוויטר
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
פודקאסט
דואר אדום
כל הזכויות שמורות לכלכליסט ©