24/7
באזז
שוק
נדל"ן
משפט
בארץ
עולם
פנאי
מוסף
מניות
שוקי חו"ל
מט"ח
News Room
קריפטו
פו"ש
שורת הרווח
הפניקס השקעות
דואר אדום
כלכליסט 360
כדאי להכיר
zone מכרז
כסף
פרויקטים
בריאות בארגונים
TV כלכליסט
פוטו כלכליסט
תיירות
קריקטוריסט
פנאי
מגזין
דעות
רכב
פודקאסט
שירות לקוחות
מינוי דיגיטלי
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
כתבות
וידאו
אינטרנט
פרופיל אישי
תיק אישי
התנתק
ועידות
buzz_view
פרסום ושיווק
לכל הדירוגים בפרסום ושיווק
כתבות אחרונות בבריף
זה לא הם, זה אנחנו
אין אצלנו, כמו ברוב המקומות האחרים "כפריים" בורים. אצלנו הם מלח הארץ. יש פה יותר קילו שכל על פחות אנשים. אז למה אפילו בארץ, לא רואים מודעות עם סבטקסטים. עם הומור עצמי. עם שתי שורות טקסט
16.09.08
תרצה גרנות
מה קורה על המסך?
הפריים-טיים הפך בשנים האחרונות לפסטיבל "שלי יותר גדול". מדובר בטרנד אבולוציוני בו כל זכיין רוצה להוכיח שאם שלו יהיה גדול יותר, גם הרייטינג יהיה גבוה יותר. תיאוריה זו עובדת. לפעמים. אבל לא תמיד
15.09.08
גיל ואורי ביילין
הקינה על פול מקרטני
החיפושית אמנם רוצה לשים את ישראל על המפה אבל רבבות מעריצים ייאלצו לוותר על המופע בשל העלויות הגבוהות. ענת סגל החליטה לפנות ישירות לסר מקרטני. מי יודע, אולי ייצא מזה שיר
14.09.08
ענת סגל
90 שניות, 10 מיליון דולר, החמצה אחת גדולה
סרטון הפרסומת החדש של מיקרוסופט מאכזב. הדיאלוג בין ג'רי סיינפלד לביל גייטס צולע, ויותר מכך - מתאמץ בכוח לשחזר את השנינות של פרקי הסדרה המיתולוגית. התחושה שנשארת אצל הצופה היא תמיהה: מה רצו מאיתנו כאן, בעצם
11.09.08
חגי לוי
שידוך ממותג
כיאה לעולם צרכני, גם בזירת הרווקים נבדקת הסחורה המיועדת בעיני נץ מתמחרות. איך מוכרים את הבחור ההורס שרוצים לשדך לך? בדיוק - בתיאור מדוקדק של מותג עמוס לעייפה מפרסומות
09.09.08
ליטל שמש
סדנת זיעה
גם אני השתתפתי בשבוע שעבר בסדנה הענקית של נייקי, המוכרת לציבור בתור "מירוץ הלילה של תל אביב". בחברה האמריקאית הבינו כבר מזמן שיש דברים העוברים טוב יותר דרך הרגלים מאשר דרך הראש
08.09.08
ינאי וולף
דרוש: שידור גברי
אין צורך במחקר יומרני כדי לגלות שאנחנו אוהבים ספורט, סרטי אקשן, ובחורות הורסות. נשארת רק השאלה – מתי זה קורה? מתי אנחנו, ביוזמתנו ממש אוחזים את השלט ובוחרים במה לצפות
07.09.08
אוהד פרי
האיש הירוק
האיש הירוק של ימינו הוא לא האיש הירוק מהעבר. האיש הירוק בן זמננו לא מחבק עצים, לא נאבק למען פרפרים ולא קושר את עצמו בשרשראות למנופים. הוא לובש חליפה עסקית ועוסק בטכנולוגיות ירוקות
04.09.08
ד"ר אורי אורן
מידה של אינטראקטיביות
בואו נודה באמת: אז נכון שאינטראקטיביות זה אחלה ודרכה ניתן להחדיר את ערכי המותג אבל מה לעשות שלא כל אחד אוהב להיות אקטיבי
03.09.08
אייל כרמי
המשרד של השכן ירוק יותר?
תמיד נדמה שבמשרדים אחרים יותר טוב: הלקוחות מאשרים קריאייטיב, יוצאים כל יום ב-16:00, מקבלים בריפים ישירות מקריספין פורטר בוגאוסקי. המציאות, מה לעשות, קצת אחרת
02.09.08
ניר פרח
כוכב השביט של ספידו
התרגלנו כל כך להפיק מהמותגים תועלת אמוציונאלית פסיכולוגית, שכבר שכחנו מזמן כי מוצר יכול להעניק תועלת אמיתית, מוחשית ומוחלטת. עד שהגיע בגד הים של ספידו
01.09.08
יגאל שמיר
8
7
6
1
<הקודם
(116 מאמרים בהבריף)
כלכליסט מפת האתר
אודות כלכליסט
ועידות כלכליסט
כלכליסט אצלך באתר
כתבו לנו
המייל האדום
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
המערכת
ההנהלה
פרסמו אצלנו
ארכיון השערים
קריקטוריסט
פודקאסט
התראות
פייסבוק
RSS
טוויטר
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
פודקאסט
דואר אדום
כל הזכויות שמורות לכלכליסט ©