השקט שאחרי השערה
פרוקטר אנד גמבל יוצאת בפנייה ממוקדת לנשים, ושמה את השיער במוקד המודעה. שיער ארוך הוא לא רק סמל לנשיות אלא גם לכוח נשי, וליכולת של נשים חזקות להשיג את מה שהן רוצות
פרסום מוצלח נוטה לעשות שימוש בסמלים, באייקונים או בסימנים שכולם מכירים. פרטים אלו מציתים אצלנו גל אסוציאציות, שאותן המפרסם מנסה לנתב לכיוון המותג שלו. פרוקטר אנד גמבל יוצאת כאן בפנייה ממוקדת לנשים, ושמה את השיער במוקד המודעה. שיער ארוך הוא לא רק סמל לנשיות אלא גם לכוח נשי, וליכולת של נשים חזקות להשיג את מה שהן רוצות.
הגישה הזאת היא שינוי מרענן לפרסומות הרגילות לשמפו, שכמעט תמיד מתמקדות ביופי ובזוהר של השיער. אולי לא מבחינים בכך במבט ראשון, אבל בתוך מערבולת הטורנדו מסתתר גבר קטן וחסר ישע, שנסחף בזרם הנשי. בכך החברה מחברת את המותג פנטן עם ההבטחה למשהו שהוא הרבה מעבר ליופי שטחי: לאסטרטיביות נשית, ולתובנה הצרכנית של נשים שכשהן מרגישות טוב יותר עם המראה שלהן, ההרגשה הזו מקרינה החוצה לסביבתן.
המותג: פנטן. המדינה: ברזיל. משרד הפרסום: MatosGrey