אם שותים - כן נוהגים
בפרסומת של לוונבראו לבירה ללא אלכוהול יש פניה לשכל של הצרכן. אין כאן הבטחות מרקיעות שחקים לטעם או לחוויה חושית, אלא רק הדגשה של הפונקציונאליות של המשקה
והפעם במדור: משהו קצת אחר. בדרך כלל מובאות כאן פרסומות שנבחרות על בסיס המחשבה הקריאייטיבית פורצת הדרך שמאחוריהן. התעוזה הזו היא שמביאה ללקוח את תשומת לבם של הצרכנים, ולמשרד - פרסים בתחרויות.
הפעם המודעה היא למוצר שהוא לא רק משעמם, הוא גם בקלות יכול להיתפש כ"דאונר" רציני: בירה ללא אלכוהול. איך מפרסמים מוצר מסורס כזה? האסטרטגיה שהנחתה את הצוות במקאן היתה פשוטה וישירה - לפנות לשכל של הצרכן עם דוגמאות מהיום יום שבו הוא יכול להיות שימושי. אין כאן הבטחות מרקיעות שחקים לטעם או לחוויה חושית, אלא רק הדגשה של הפונקציונאליות של המשקה. וזה עובד: הקריאייטיב יצר סדרת מודעות שמציגה סיטואציות, שרק המחשבה על שילוב משקה אלכוהולי בתמונה מטרידה - טייסים בקוקפיט של מטוס נוסעים, ורופאים הנמצאים בעיצומו של ניתוח.
המותג: בירה לוונבראו. המדינה: סינגפור. משרד הפרסום: מקאן אריקסון