חיה על התדמית שלה
נדרשת תעוזה לא מעטה מצד טויוטה להשקיע בפרסומת שכלל לא מציגה את המוצר שלה. אין זכר למכונית בכל אחת מהפרסומות בסדרה. ההנחה היא שהלקוחות של הפריוס מודעים לכך שהמכונית הזו צורכת פחות דלק ממכוניות עם מנוע רגיל
"פחות דלק, יותר חיים". זה המסר של סדרות המודעות שפרסמה טויוטה בקוסטה ריקה בשנה האחרונה, במסגרת קמפיין תדמיתי לדגם ההיברידי שלה, הפריוס. המודעות מציגות אתר קידוח נפט, שמתחת לפני השטח גורם להרג של בעל חיים: במקרה שלפנינו כריש וברווז, במודעות אחרות מופיעים צבי, קוף וחיות אחרות.
הביצוע הקריאטייבי הוא מחוכם, יש שיאמרו אפילו מתחכם. נכון שכל מודעה טובה צריכה ליצור אינטראצקיה עם הקורא ולגרום לו להפסיק את הדפדוף, להתעכב על העמוד ולחשוב על המודעה. כך מותגים בונים את עצמם. הבעיה היא שמודעה שמותחת יותר מדי את החבל הקרייאיטיבי מסתכנת בכך שהקורא פשוט לא יבין מה הוא רואה, ואז כל המאמץ יורד לטמיון. מעניין לראות את התגובות למודעה הזו בפורומים השונים באינטרנט: בעוד מרבית המגיבים מחמיאים לקו הנקי והמינימליטסי של המודעה, אחרים תוקפים את אי-הבהירות שלה. כפי שכתב אחד הטוקבקיסטים: "אני מבין שעכשיו טויוטה עוברת משימוש מדלק רגיל לשמן כרישים..."
המותג: טויוטה פריוס. המדינה: קוסטה ריקה. משרד הפרסום: DDB