קמפיין עולמי: מרוב עצים רואים רק את היער
אם תתעמקו בתמונה תראו רק יער. זה לא מפריע לכיתוב במודעה הנוקב בשמות ובדרגה של כל אחד מעשרת הלוחמים בצוות הקומנדו שכביכול מסתתרים במארב המושלם
מתי יכולות חברות להרשות לעצמן לא להראות את המוצר שלהן בפרסומות שהן מעלות? בדרך כלל כשמדובר במותג כל כך חזק וידוע, שדי באזכור קל, מרומז ועקיף, כדי ליצור תזכורת לצרכן.
אבל יש גם מקרה נוסף שבו כדאי לחברה לא להציג את עצמה במודעה, וכאן כבר מדובר במקרה נדיר הרבה יותר: חברות שהמוצר שלהן עצמו קשור בהיעלמות או בחוסר נראות. וזה בדיוק מה שעושה הקמפיין שלפנינו, שקורא להתנדבות ליחידת הקומנדו "אריות הים" של חיל הים האמריקאי. תתעמקו בתמונה עד מחר - הדבר היחיד שתראו זה יער, בלי אף אדם. זה, כמובן, לא מפריע לטקסט של המודעה, שמופיע בתור כיתוב תמונה ונוקב בשמות ובדרגה האישית של כל אחד מעשרת הלוחמים בצוות הקומנדו, שכביכול מסתתרים במארב מושלם בין העצים. מי יודע, אם תימשך הירידה בנכונותם של צעירי ישראל להתגייס, אולי בעתיד נראה גם את צה"ל יוצא בקמפיינים פרסומיים לעידוד השירות ביחידות התנדבותיות.
המותג: Navy Seals המדינה: ארצות הברית משרד הפרסום: Campbell-Ewald