$
על הגריל

קמפיין עולמי: להשאיר את הגֵנים מאחור

סדרת המודעות מציגה בחור צעיר ואתלטי שרץ בקלילות, מותיר אחריו את אמו השמנמנה, שרק רוצה לדחוף לו עוד סנדביץ'

חגי לוי 12:3524.12.09

רוב חברות ביגוד ספורט מבססות את הקמפיינים הפרסומיים שלהן על מסרים של מהירות, כוח רצון וניצחון הרוח. למרות המראה הגמיש והספורטיבי של הנמר בלוגו של יצרנית אופנת הספורט הגרמנית פומה, החברה מאמצת קו הומוריסטי ומשוחרר יותר, בייחוד לעומת הקונספטים התחרותיים שמנחים את שתי מתחרותיה הגדולות, נייקי ואדידס.

 

 

המודעה שלפנינו היא חלק מקמפיין שהעלתה פומה החודש בצ'ילה, המתבסס על התובנה הצרכנית שרבים מסביב לעולם מרגישים שהם פשוט לא בנויים לעשות ספורט. תירוץ נפוץ שמשמיעים אנשים כאלה הוא שאין להם גֵנים טובים, ואין להם שום דרך לשנות זאת. פומה מתלבשת על התובנה הזו: סדרת המודעות מציגה בחור צעיר ואתלטי שרץ בקלילות, מותיר אחריו את אמו השמנמנה, שרק רוצה לדחוף לו עוד סנדביץ'. גם הכותרת של המודעה חכמה: "גֵנים. אי אפשר להסתתר מהם אבל אפשר לברוח מהם".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x