קמפיין עולמי: 9/11 - עכשיו הפרסומת
השבועון הרוסי The Moscow News העלה קמפיין בהשראת פיגוע ה-11 בספטמבר
האם כבר אפשר לעשות שימוש בטרגדיה של אירועי 11 בספטמבר לצורך קמפיין פרסומי של חברות מסחריות? התשובה, כפי שזה נראה השנה - שמונה שנים לאחר פיגועי הטרור - היא כן, במגבלות מסוימות. הצגת האירוע צריכה להיעשות באופן רציני, ולרתום אותו באופן ישיר למוצר המפורסם.
זה מה שעשה השבועון הרוסי "The Moscow News" במודעה שהציגה את מבני התאומים כעשויים מנייר עיתון. המסר הפרסומי של המודעה אינו מקל ראש בעוצמת האירוע: "אירועים שקשה לתפוס, בשפה שקל להבין". חיפוש באתרי פרסומות מהעולם מעלה מעט מאוד פרסומות של גופים מסחריים שהעזו לגעת בנקודה הרגישה הזאת,
אחת מהן - מדרום אפריקה - היתה גם היא לעיתון, "Cape Times". המודעה ההיא הציגה תמונה של מבני התאומים מתנוססים במלוא הדרם ביום שמש נאה, בצד התאריך: 10.9.2001. הכותרת של המודעה היא: "העולם יכול להשתנות ביום אחד".