$
על הגריל

קמפיין עולמי: חולמים לצאת מהמשרד

המודעה מציגה את התועלת הצרכנית של פפסי: כשהלילה במשרד מתארך וכל מה שחולמים עליו זה המיטה בבית, המשקה הזה הופך גם את הכרית הנחשקת ללפטופ יצרני

חגי לוי 11:4217.06.09

ענקיות המשקאות הקלים גילו באיחור מה את משקאות האנרגיה. הצמיחה המהירה מאוד של משקאות דוגמת רד בול בארצות הברית ובאירופה (ו־XL בישראל) הביאה גם את פפסי וקוקה־קולה לנסות לחדור לשוק המתעורר.

 

אלא שבניגוד למשקאות הפונקציונליים, הן ניסו להשיק "גרסה אנרגטית" של משקאות הקולה המוכרים שלהן. קוקה־קולה השיקה ב־2006 את BlaK - משקה שהוא שילוב של קולה וקפה - ונכשלה. לעומת זאת, פפסי דווקא הצליחה באמריקה הלטינית עם Pepsi Kick.

 

 

המודעה שלפנינו מציגה בחן רב את התועלת הצרכנית של המשקה: כשהלילה במשרד מתארך וכל מה שחולמים עליו זה המיטה בבית, המשקה הזה הופך גם את הכרית הנחשקת ללפטופ יצרני.

 

המותג: Pepsi Kick. המדינה: מקסיקו. משרד הפרסום: BBDO

בטל שלח
    לכל התגובות
    x