קמפיין חברתי: על תבונה ונגישות
עמותת נגישות היתה יכולה להראות נכה שיושב מתוסכל מול גרם מדרגות במקום זאת, היא מציגה את האתגרים היומיומיים עימם הוא מתמודד וכל זאת מבלי להראות בכלל כיסא גלגלים
אלפי עמותות שונות ומשונות פועלות כיום בעולם, ומנסות לקדם מגוון נושאים חברתיים - מאיכות סביבה ועד שמירה על זכויות הילד. אחת הבעיות שעמן צריכה כל עמותה להתמודד היא הצורך להציג את מה שהיא מקדמת בצורה חדה וברורה, ולהוציא מאדישותו את הציבור. אתגר נוסף קשור ל"מלכוד המסכנוּת" - התמקדות יתר בסבלם של אלו שהעמותה מנסה לקדם עלולה לעורר ניכור בקרב קהל היעד של הקמפיין.
עמותת נגישות מטפלת יפה בנקודה הזו. מדובר בעמותה המקדמת את שיפור הנגישות של נכים למבנים ציבוריים. היא היתה יכולה להראות נכה שיושב מתוסכל מול גרם מדרגות (כפי שעשתה, ללא הצלחה ניכרת, מפלגת הנכים בבחירות האחרונות). במקום זאת, היא מציגה את העולם מזווית ראייתו של הנכה. וכך, בצורה אלגנטית ובלי מלודרמה, היא מציגה את האתגרים היומיומיים שעמם הוא מתמודד, כמו למשל, שירותים ציבוריים שאינם מותאמים לנכים - וכל זאת בלי להראות צל צלו של כיסא גלגלים.