$
הבריף

שידוך ממותג

כיאה לעולם צרכני, גם בזירת הרווקים נבדקת הסחורה המיועדת בעיני נץ מתמחרות. איך מוכרים את הבחור ההורס שרוצים לשדך לך? בדיוק - בתיאור מדוקדק של מותג עמוס לעייפה מפרסומות

ליטל שמש 11:4509.09.08

בעידן בו נינט מרוויחה מיליון שקל לפרסומת ומרינה מ"הישרדות" זוכה לשערים וראיונות עומק בעיתונות בזכות אפקט הביקיני שלה בערוץ 10 - מסתבר שלא חשוב הכישרון, האופי, או היכולת האישית - משנה רמת המיתוג שלך.

 

כיאה לעולם צרכני, גם בזירת הרווקים נבדקת הסחורה המיועדת בעיני
נץ מתמחרות. סצנת הרווקים באזור המרכז שוקקת חיים ואיך מוכרים את הבחור ההורס שרוצים לשדך לך? בדיוק - בתיאור מדוקדק של מותג עמוס לעייפה מפרסומות. שתי מילים על התעסוקה שלו ומקום מגוריו ומיד תביני במה מדובר ומה שווי המוצר היום בשוק.

 

באחד מטקסי הפרסום האחרונים פגשתי מכר, שעוד לפני שהספיק לומר לי שלום אמר: "אני וגל תורן עוברים לגור ביחד!". לא שיש לי מושג מי זו אותה "גל תורן" ומה הטייטל המפוצץ שלה, אבל היה ברור מה הסיבה לרכש החדש אחרי שהציג אותה כאילו הייתה מכשיר סמסונג 720 מאובזר ונוצץ. ובכל זאת, לא הצלחתי להבין למה מישהו מספר על הדבר הכי קרוב לו ובאותה נשימה מרחיק אותו מרחק שנות אור על ידי הוספת שם משפחה.

 

מקום מגורים, טייטל בעבודה, סוג רכב, ייחוס משפחתי - הכל עובד בעולם הזיווג המותגי. כבר אין צורך למשש את העגבנייה כדי לבדוק את טיבה, מספיק שתהיה אדומה ונוצצת.

 

מצאת סמנכ"ל שיווק, עורך מגזין, חבר דירקטוריון או את "הבן של" - זכית בבן זוג ברמת מיתוג של "קוקה קולה". הוא יכול להיות מנכ"ל חברת א.א שירותי אספקת שקשוקות לעובדים וחברות, אבל כל זמן שתקפידי להשתמש בראשי התיבות כהלכה הוא לא רק יתקבל בברכה אצל ההורים והחברים אלא הרכש החדש ייתפס גם כקנייה מוצלחת במיוחד.

 

קיבלת מדריך טיולים, רואה חשבון, אחראי משמרת או סוכן ביטוח? זכית ברמת מיתוג של משקה "טמפו" ירוק בעל ארומת מנטה מחשידה. מסוג המשקאות שפוגשים רק בניחומי אבלים ובברבקיו של יום העצמאות אצל קרובים-רחוקים. משקה להמונים. אם הבחור גם רואה חשבון וגם מתגורר בפאתי נס ציונה – הורידי שתי נקודות וקבלי רמת מיתוג חדשה: במבה לולו. כולם ניסו, כולם טעמו ומסתובבת שמועה עצבנית שהבמבה מיוצרת בעזה רבתי.

 

תכונות כמו "מצחיק", "חכם", "אוהב", "נותן", "מפנק" נדחקות הרחק מאחור. חולצת פולו היא המצרך היחיד בסל התכונות של היום.

 

הכותבת היא עורכת עיתוני הילדים מקבוצת ידיעות אחרונות וקופירייטרית פרילאנס

 

לקריאת טורי "הבריף" הקודמים לחצו כאן

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x