24/7
באזז
שוק
נדל"ן
משפט
בארץ
עולם
פנאי
מוסף
מניות
שוקי חו"ל
מט"ח
News Room
קריפטו
פו"ש
שורת הרווח
הפניקס השקעות
דואר אדום
כלכליסט 360
כדאי להכיר
zone מכרז
כסף
פרויקטים
בריאות בארגונים
TV כלכליסט
פוטו כלכליסט
תיירות
קריקטוריסט
פנאי
מגזין
דעות
רכב
פודקאסט
שירות לקוחות
מינוי דיגיטלי
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
כתבות
וידאו
אינטרנט
פרופיל אישי
תיק אישי
התנתק
ועידות
buzz_view
פרסום ושיווק
לכל הדירוגים בפרסום ושיווק
כתבות אחרונות בבריף
פרסום ממוקד בג'ונגל של מסרים
זה נחמד שזוכרים את הסלוגן שלך, אבל המטרה העיקרית היא למכור והרבה, ואת זה משיגים באמצעות יצירת אינטראקציה עם הצרכן
18.12.09
זאב גרובר
על חוכמת ההמונים כבר שמעת?
הצרכן היום לא משתתף רק בתהליך הקנייה. הוא רוצה להשפיע בעצמו על המוצר
14.12.09
מיכל המאירי
להפוך את הפרסום לסוס טרויאני
במקום לשפוך כסף על הפקות ענק, פרסומאים צריכים ליצור תוכן שיעניין צרכנים ויקדם מותגים
19.11.09
גיא וינברגר
רני רהב: אז מה אם טדי שגיא לא משלם מסים בישראל?
טדי שגיא מהווה דוגמא לאלו שמעדו בדרך, שילמו את חובם ויצאו לדרך חדשה, של הצלחה, יושרה וכנות. הגיע הזמן להתחיל לכבד את נותני התרומה
18.11.09
רני רהב
מי צריך עוד סופרמרקט?
התוכנית האסטרטגית של המשביר לצרכן עשויה לגרום בסופו של דבר לקריסה של רשת מזון. וכשרשת כזו מתרסקת זה כואב לא רק לעובדים שמאבדים את פרנסתם, אלא גם לשרשרת ארוכה של ספקים שנאלצים לרוץ אחר כספם בבית המשפט
15.11.09
שלומי דונר
המותג שייך לטוקבקיסטים
לצרכנים יש כיום אפשרות להתעסק עם מותגים בצורה יצירתית יותר מבעבר. מותגים שילמדו לזהות מה קורה ברשת ויגיבו בזריזות יזכו למינוף אמיתי ומותגים שלא – יפגעו
25.10.09
אסנת פיינגולד
המותג על פי מגה
קשה להאמין שגזי קפלן וגדי לסין סבורים שהפרסומת שיוצאת נגד המוצרים שלהם משעשעת. הם בוודאי ימצאו כבר דרך לעקוץ את דודי ויסמן
14.10.09
גלי ברגר
קיימוּת? לא בישראל
כשמנכ"ל קוקה־קולה העולמית משיק יוזמות להצלת כדור הארץ, אצלנו חושבים רק על השורה התחתונה
06.10.09
גלי ברגר
ערוץ 10: למרות הכל, הפתרון קרוב
סביר להניח כי זכיונו של הערוץ יוארך עד 2012 ומשם קצרה הדרך לקבלת רישיון קבוע. השאלה האמיתית היא כיצד השפיע הרעש התקשורתי על יוסי מימן
28.07.09
אמיר טייג
שטראוס פותחת חזית מול מי עדן
בעוד מי עדן מהווה כ־20% משוק המים בכדים באירופה, חלקה של תמי 4 עדיין שולי לפי התשקיף, אך אין ספק כי מדובר בהזדמנות עבור שטראוס: הגעתה למשרדים ולבתי עסק תאפשר להדביק למים גם את מוצרי הקפה שלה ולחדור כך לשוק הבריטי.
05.07.09
גלי ברגר
קורבנות אופנה
הגדלת אחזקותיה של קרן פימי בחברת קונספט שיווק המפעילה את לי קופר מעידה על כך שהרשת חיפשה מימון לשרוד את הימים הקשים. כניסת גאפ ו־H&M לישראל תגבה ככל הנראה עוד קורבנות
24.06.09
גלי ברגר
המירוץ לרכישת פרטנר
שאול אלוביץ' וישי דוידי מתחרים על פרטנר, אך המניעים שלהם שונים: אלוביץ' רוצה סינרגיה עם 012, דוידי מחפש תזרים מזומנים יציב
16.06.09
אמיר טייג
ערי סטימצקי יצא בזמן
תפיסות של צרכנים קשה לשנות בתוך שנים ספורות. גם אם המייסד כבר לא שם - סטימצקי, לטוב ולרע, נחשבת כשייכת לגווארדיה הישנה
14.06.09
גלי ברגר
כשהרגולטור ישן, השוק פורח
בזק ו־HOT נמצאות על סף מירוץ השקעות בתשתית, שיזניק את הצרכן הישראלי לחזית הטכנולוגיה. זה לא מקרי שזה קורה דווקא כשבזק מקבלת הקלות
12.05.09
אמיר טייג
המלכוד של מירס
חברת הסלולר הקטנה כבולה פעמיים: פעם אחת לטכנולוגיה מיושנת, ופעם אחת לחברה־אם מוטורולה. אם זה ימשיך כך, היא לא תאריך ימים
05.05.09
אמיר טייג
הבא>
8
4
3
2
<הקודם
(116 מאמרים בהבריף)
כלכליסט מפת האתר
אודות כלכליסט
ועידות כלכליסט
כלכליסט אצלך באתר
כתבו לנו
המייל האדום
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
המערכת
ההנהלה
פרסמו אצלנו
ארכיון השערים
קריקטוריסט
פודקאסט
התראות
פייסבוק
RSS
טוויטר
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
פודקאסט
דואר אדום
כל הזכויות שמורות לכלכליסט ©