במקום להפחית סוכר: חברות השוקולד בבריטניה יקטינו אריזות ב-20%
מותגי השוקולד הפופולאריים בהם קיטקט, מארס ודיירי מילק, מצאו דרך לעמוד ביעדי הממשלה להפחתת צריכת הסוכר
- מדבקות הסוכר בצ'ילה שינו את הרגלי הצריכה
- צרפת נלחמת בהשמנה - ומגבילה הגשת משקאות ממותקים במסעדות
- 5 ערים בארה"ב בחרו: מס על משקאות ממותקים
קיצוץ האריזות יעזור לחברות להימנע מהופעה ברשימות השחורות שמתכנן משרד בריאות הציבור האנגלי לפרסם על השמנת יתר בקרב ילדים. הדו"ח הראשון בסדרה אמור להתפרסם בחודש הבא.
על חברות המזון בממלכה מופעל לחץ להפחית את כמויות הסוכר במוצרים שלהן. בעוד שבמוצרים רבים עתירי סוכר כמו משקאות מוגזים, דגני בוקר ויוגורט אפשר להחליף את הסוכר בממתיקים מלאכותיים, בשוקולד הטענה היא כי זה הורס את הטעם.
לכן, על פי הדיווח, יצרניות השוקולד הציעו לצמצם את גודל החטיפים ב-20%. החברות המתכננות לנקוט במהלך כוללות את מארס, נסטלה, שבבעלותה מותג קיטקט ומונדלז, החברה האמריקאית שבבעלותה קדבורי.
עם זאת, עוד לא ברור אם גם המחיר יקטן בהתאם.
"הורים רוצים עזרה בקבלת החלטות בריאות יותר לילדים שלהם, כך שיאכלו פחות סוכר", מסר ד"ר אליסון טדסטון, התזונאית הראשית של משרד בריאות הציבור. "אנחנו קוראים לכל המשתתפים בתעשיית המזון והשתייה להוריד את הסוכר במוצרים שלהם, בייחוד לילדים, בין אם דרך שינוי המתכון, הפחתת הכמויות או עידוד הורים לרכוש מוצרים עם פחות סוכר".