24/7
באזז
שוק
נדל"ן
משפט
בארץ
עולם
פנאי
מוסף
מניות
שוקי חו"ל
מט"ח
News Room
קריפטו
פו"ש
שורת הרווח
הפניקס השקעות
דואר אדום
כלכליסט 360
כדאי להכיר
zone מכרז
כסף
פרויקטים
בריאות בארגונים
TV כלכליסט
פוטו כלכליסט
תיירות
קריקטוריסט
פנאי
מגזין
דעות
רכב
פודקאסט
שירות לקוחות
מינוי דיגיטלי
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
כתבות
וידאו
אינטרנט
פרופיל אישי
תיק אישי
התנתק
ועידות
הכסף
צרכנות פיננסית
|
לערוץ הכסף
RSS הכסף
|
לרשימת כל ה-RSS
buzz_view
הכסף
לכל הדירוגים בכסף
כתבות אחרונות במדריכים - שיווק ופרסום
עסקים קטנים: מדוע חשוב להתאים את האתר שלכם לכל מסך ומכשיר
קשה להדביק את קצב השינויים בעולם הדיגיטלי. מכשירים מחליפים גרסאות ומשתדרגים חדשות לבקרים, ועסקים שהשקיעו המון זמן ומשאבים בבניית אתר האינטרנט שלהם, מתקשים להישאר מעודכנים
06.08.15
אתי חסון
מתי אפשר לסמוך על חוות דעת גולשים
תמיד תהיתם אם הביקורות שאתם קוראים באינטרנט על המלון, המסעדה או האינסטלטור הן אמינות? 10 השאלות שכדאי לשאול לפני שמקבלים החלטות על בסיס מה שאחרים כותבים ברשת
12.07.15
יוש פורת
שרשרת הערך הדיגיטלית – עליית מדרגה לעסקים הקטנים
התהליך שבו צרכן הופך ללקוח, ואף ללקוח חוזר, הוא תהליך שיכול להתנהל היום כל כולו במרחב הדיגיטלי. כך תוודאו שהעסק שלכם לא נשאר מאחור
02.06.15
יוש פורת
הצלחתם ליצור התעניינות בעסק שלכם ברשת? כך תתרגמו זאת למכירות
כדי לקיים עסק מכירתי באינטרנט, צריך להצליח "להגיע" אל קהל הלקוחות הפוטנציאליים, להיות מספיק אטרקטיבי ולהוכיח אמינות כדי לגרום להם לבצע עסקה. איך עושים זאת?
10.02.15
אתי חסון
תוכן זה עסק רציני
בעידן הדיגיטלי, הצורך באתר אינטרנט ברור לכל בעל עסק, אך כיצד יוצקים לתוכו תוכן איכותי, שיסייע גם למשוך לקוחות
14.12.14
שירי בן
אתר כבר לא מספיק: מדוע כל עסק חייב להיות פעיל ברשתות החברתיות
כל עסק שמעוניין למקסם ולייעל את הפרסום שלו - חייב לוודא שהוא מופיע ומקבל אזכורים בכל רחבי הרשת. המדיה החברתית היא הדרך היעילה ביותר לענות על צרכי הגולשים ועל צרכי מנועי החיפוש
25.11.14
דני גרסטנר
מאמרים לאתר העסק: כך תדעו על מה לכתוב
מאמרים איכותיים ומעניינים שיופיעו באתר העסקי שלכם יסייעו למשוך לקוחות ולהגדיל את המכירות; איך מוצאים רעיונות וכיצד בודקים מה מעניין את הלקוחות
04.11.14
מלינה דתחייב
האם ללקוח מגיע הכל? כן - לזה שמתמיד
בעלי עסקים קטנים ובינוניים עומדים לא פעם בפני האתגר הגדול, איך להפוך לקוח מזדמן ללקוח חוזר. מסתבר שזה די פשוט
22.09.14
גיא נאור
אל תיכנסו לסרטים: המדריך להפקת סרטון וידאו עסקי
סרטון תדמית הופך את האנשים שמאחורי העסק לנגישים ואמיתיים יותר. האם עדיף להשתמש סרטון אוטומטי או בהפקה מלאה, איך תבחרו איש מקצוע והיכן מומלץ לפרסם את המוצר המוגמר
28.08.14
שרון שוהרט
אל תצעקו ולעולם אל תשקרו: איך לא לדבר עם לקוחות ברשת
אם תפקידו העיקרי של קידום האתרים הוא להביא את הגולש לאתר, תפקידו של התוכן הוא לגרום לו להישאר ולחזור לשם פעם נוספת; הימנעו מטעויות נפוצות שעסקים עושים באינטרנט
12.08.14
איליה גרבנצ'וק
הקול האנושי בעידן הדיגיטלי
התרכזו אך ורק בשיחה, הקשיבו לצרכי הלקוח והדגישו את הצד החיובי - כך תהפכו שיחת טלפון סתמית עם לקוח לשיחה אקטיבית
25.06.14
מרית בן כנען אלוש
כתבו על העסק שלכם חוות דעת? כך תגיבו
מול זכות הצעקה של הצרכן, עומדת לעסק זכות התגובה בפלטפורמות המאפשרות זאת. חשוב מאד להגיב. גם על חוות דעת רעות וגם ובעיקר, על הטובות - איך עושים את זה נכון
12.06.14
יוש פורת
הלקוחות שלכם מרוצים? תדאגו שהם יספרו על זה ברשת
מסתבר שלגולשים חשובה יותר כמות חוות הדעת מאפשר הציון שניתן בהן; כך תשכנעו את הלקוחות שלכם לפרסם ברשת את דעתם על העסק
29.05.14
שרון שוהרט
עשה זאת בעצמך: קידום אתר האינטרנט העסקי
העלו סרטונים ליוטיוב, היו פעילים בפורומים מקצועיים ופתחו בלוג חיצוני לאתר שלכם; 10 שלבים לקידום האתר של העסק שלכם באופן עצמאי
21.05.14
ליאת דרומר
מהי המטרה של הפרסום באינטרנט ומדוע הלקוחות לא נופלים עלינו מהשמיים?
בעלי עסקים קטנים ובינוניים מתקשים להבין את התועלת בפרסום באינטרנט, והרבה פעמים מתאכזבים כשהם לא מקבלים "מבול" של לקוחות בשנייה שהתחילו לפרסם
30.04.14
הילה לייכט-אילון
הבא>
2
1
(21 מאמרים במדריכים - שיווק ופרסום)
כלכליסט מפת האתר
אודות כלכליסט
ועידות כלכליסט
כלכליסט אצלך באתר
כתבו לנו
המייל האדום
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
המערכת
ההנהלה
פרסמו אצלנו
ארכיון השערים
קריקטוריסט
פודקאסט
התראות
פייסבוק
RSS
טוויטר
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
פודקאסט
דואר אדום
כל הזכויות שמורות לכלכליסט ©