24/7
באזז
שוק
נדל"ן
משפט
בארץ
עולם
פנאי
מוסף
מניות
שוקי חו"ל
מט"ח
News Room
קריפטו
פו"ש
שורת הרווח
הפניקס השקעות
דואר אדום
כלכליסט 360
כדאי להכיר
zone מכרז
כסף
פרויקטים
בריאות בארגונים
TV כלכליסט
פוטו כלכליסט
תיירות
קריקטוריסט
פנאי
מגזין
דעות
רכב
פודקאסט
שירות לקוחות
מינוי דיגיטלי
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
כתבות
וידאו
אינטרנט
פרופיל אישי
תיק אישי
התנתק
ועידות
מי ומי ב"כנס השירות 2015" של כלכליסט ובנק הפועלים
לכתבה המלאה
ערוץ הוידאו
buzz_view
לחיזבאללה נותרו רבבות רקטות; למה הוא לא יורה אלף ביום?
אמיר אשל: "אין תוכנית יציאה מהמלחמה. הפוליטיקה הישראלית היא אסון״
הכוחניות של גארי ברנט: "ננהל משפט 5 שנים, 10 שנים, ובסוף תפסידו את הדירה שלכם"
איך באמת פועלת כלכלת בעזרת השם
״לכו על הזהב״: ההמלצה של גולדמן זאקס למשקיעים
היוניקורן סייארה מגייס 300 מיליון דולר - ומכפיל את שוויו ל-3 מיליארד תוך חצי שנה
לחיזבאללה נותרו רבבות רקטות; למה הוא לא יורה אלף ביום?
הוצאות רה"מ בנסיעה לעצרת האו"ם - 8 מיליון שקל; 1,750 דולר למאפרת
קרן כלירמרק מנהלת מו"מ להכנסת משקיע לאפי פיתוח
הגישה של בן גביר כשלה. המודל של אלשיך מוכיח שאפשר גם אחרת
5 שנים למחאת הקוטג': שוק המזון עדיין מופקר
נתניהו ורעייתו מציגים: 7 מיליון שקל לביקור בן שישה ימים בארה"ב
לכל הדירוגים
ראש אכ"א בצה"ל: רבע מהבנים ושליש מהבנות מתחמקים מגיוס
08.02.15
ראש אכ"א האלוף חגי טופולנסקי: "צה"ל הוא היעיל ביותר בצבאות המערב, אך יש עדיין מקום לשיפור. ברמת השירות למתגייס אנחנו עדיין בעידן הפקס; השכר לצעירים בשירות הקבע אינו הוגן"
תומר הדר
לידיעה המלאה »
"שיווק טוב מביא לקוחות ושירות גרוע גורם להם לעזוב"
08.02.15
לדברי גלי איזנקרפט, מנהלת השירות בבנק הפועלים, המפתח לשירות טוב הוא "שותפות": עובדים מרוצים נותנים שירות פנים ארגוני טוב יותר, ושירות פנים ארגוני טוב יותר מייצר לקוחות מרוצים
מעין מנלה,
4 תגובות
"הלקוח החדש משווה את חוויית השירות בבנק לחוויה בחנות של אפל"
08.02.15
חגי שרמן, ראש אגף בנקאות קמעונאית בבנק הפועלים: "רק שיפור תהליכים יאפשר קפיצת מדרגה שירותית אמיתית"
תומר הדר
"מעולם לא קיצצנו בשירות הלקוחות, גם בזמנים קשים"
08.02.15
רנג'ן ג'א, מנהל הפעילות של סינגפור איירליינס בשוויץ, אמר בכנס כי "הסיבה העיקרית שהחברת התעופה נחשבת לטובה מסוגה בעולם היא השירות והאנשים בחברה"
מאיר אורבך ומעין מנלה
"ארגונים משקיעים יותר בקמפיינים מאשר בחוויית שירות חיובית"
08.02.15
כך אמר מישל בן וייס, מנכ"ל תדיראן גרופ, בפאנל בכנס. בכירים נוספים בחברות מובילות במשק אמרו כי חברות בישראל התקדמו בתחום השירות אך טרם הגיעו למצוינות בתחום
מעין מנלה
כלכליסט מפת האתר
אודות כלכליסט
ועידות כלכליסט
כלכליסט אצלך באתר
כתבו לנו
המייל האדום
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
המערכת
ההנהלה
פרסמו אצלנו
ארכיון השערים
קריקטוריסט
פודקאסט
התראות
פייסבוק
RSS
טוויטר
מינוי לעיתון
כלכליסט ביוטיוב
ניוזלטר
פודקאסט
דואר אדום
כל הזכויות שמורות לכלכליסט ©