ה-AI החדש של טינדר מציע לנו עם מי להתחיל
אפליקציית ההיכרויות הפופולרית החלה להפעיל מערכת שמציגה לגולשים אנשים שכדאי לשלוח להם סופר-לייק - מה שיכול ליזום שיחה גם ללא Match. איך עובדת המערכת החדשה ואיזה ערך היא מספקת?
טינדר השיקה פיתוח חדש: Super Likable, שירות שנועד להמליץ למשתמשים על אחרים שכדאי לשלוח להם סופר לייק. שליחה שכזו תופיע באופן מודגש עבורם, מה שמעלה את הסיכוי שיפתחו בשיחה גם בלי שעשו לייק בחזרה.
- לטינדר יש כבר 2.5 מיליון לקוחות משלמים
- תקוות, פחדים, סטיות: מהו המידע שטינדר אוספת עליכם מאחורי הגב?
- יש כסף בפיק-אפ: טינדר הפכה לאפליקציה הכי מכניסה באפסטור
וטינדר לא עושה זאת מטוב ליבה: לכל משתמש יש מספר מוגבל של סופר לייקים - ואם ירצה לקבל יותר, יצטרך להיכנס לתוכנית טינדר פלוס, שמחירה מתחיל ב-72 שקל לחודש.
כיצד יודעת טינדר על מי להמליץ לכם? בבלוג החברה הוזכר שימוש במערכת בינה מלאכותית שממליצה על משתמשים "שיעניינו אתכם במיוחד", אך לא מספרת כיצד עובדת התוכנה. ואולם, לא קשה לנחש: כבר נודע שטינדר אוספת מידע בהיקפים עצומים על המשתמשים שלה. בין היתר, יודעת טינדר למי עשיתם לייק בעבר, כמה זמן בהיתם בכל תמונה, היכן הייתם כשעשיתם זאת - וגם מה כתבתם בכל הודעה ששלחתם בשירות ההיכרויות.
האלגוריתם שלה ככל הנראה משתמש במידע הזה, ומצליב אותו עם פרופילים שזכו ללייקים רבים בעבר - כדי לדעת מיהם המשתמשים הכי מבוקשים באזור. וכך, יכולה המערכת להמליץ על שידוכים שעשויים להתאים לכם.
השירות החדש נשען על תצוגה של ארבעה פרופילים מומלצים בכל יום, כדי לעודד משתמשים להסתכל על כל סוגיית הדייטינג דרכה כמשחק חביב. על הדרך, תנסה לשתות מהם עוד מנויים בתשלום, כדי להגדיל את שורת הרווח. בשלב זה, זמין השירות רק בניו יורק ובלוס אנג'לס, מה שצפוי להשתנות עם הזמן; כמעט כל התכונות הניסיוניות של טינדר הגיעו בסופו של דבר לזמינות בינלאומית.
לטינדר יש כיום כ-2.5 מיליון לקוחות משלמים. קבוצת Match, בעלת האפליקציה, הציגה בדו"ח הרבעוני האחרון שלה צמיחה של 19% במכירות, בעיקר הודות לשירותי הפרימיום של טינדר. באוגוסט האחרון השיקה החברה את טינדר Gold, שירות שמאפשר לגולשים לדעת מי התעניין בהם.