לטינדר יש כבר 2.5 מיליון לקוחות משלמים
הדו"ח הרבעוני של קבוצת Match, בעלת אפליקציית הדייטינג הפופולרית, הציג צמיחה משמעותית בהכנסות ובמספר המשתמשים. לטענת החברה, הרבעון היה כה מוצלח בעיקר בשל טינדר Gold, השירות שמאפשר למשתמש לדעת מי עשה לו לייק
קבוצת Match, החברה המפעילה 45 פלטפורמות דייטינג בהן טינדר, OKCupid ו-Match.com, הציגה דו"ח רבעוני מוצלח במיוחד, בו צמיחה של 19% במכירות ביחס לרבעון המקביל אשתקד וזינוק במספר המשתמשים.
- Tonight: ה"שדכן החרדי" של אפליקציות הדייטינג
- תקוות, פחדים, סטיות: מהו המידע שטינדר אוספת עליכם מאחורי הגב?
- יש כסף בפיק-אפ: טינדר הפכה לאפליקציה הכי מכניסה באפסטור
עם פרסום התוצאות, עלתה מניית הקבוצה לכ-32 דולר למניה, צמיחה של 75% מתחילת השנה.
על פי Match, אחד הגורמים העיקריים לצמיחה המרשימה היתה השקת שירות טינדר Gold בסוף אוגוסט; טינדר הוסיפה כמות שיא של 476,000 משתמשים משלמים ברבעון האחרון. לדברי Match, במסגרת שירות ההיכרויות במובייל שמציעה טינדר רשומים כ- 2.5 מיליון לקוחות משלמים.
הדו"ח שהוציאה Match מגיעה אחר שנה מוצלחת במיוחד: במהלכה, היתה טינדר לאפליקציית הדייטינג הראשונה שהגיעה לצמרת טבלת האפליקציות המכניסות בחנות אפל. טינדר הגיעה לשיא הזה רק שבוע לאחר השקת מסלול Gold, במסגרתו יכולים משתמשים לדעת בעיני מי הם מצאו חן. לטענת הנהלת טינדר, מסלול Gold גם מניב למחפשים אחרי בני ובנות זוג כ-60% יותר לייקים.