יש כסף בפיק-אפ: טינדר הפכה לאפליקציה הכי מכניסה באפסטור
אפליקציית ההיכרויות המזדמנות עשתה מה שלא עשה אף יישום דייטינג לפניה - וכבשה את טבלת ההכנסות. זאת, לאחר שהעלתה בהדרגה את סך הכנסותיה בשנה האחרונה ואף השיקה שירות פרימיום חדש
אפליקציית ההיכרויות טינדר (Tinder) הגיעה לראשונה לצמרת דירוג האפליקציות המכניסות בחנות יישומי iOS. זו הפעם הראשונה שאפליקציית דייטינג מגיעה למעמד הזה - וטינדר עקפה כמה שחקניות חזקות כנטפליקס, קנדי קראש וקלאש רויאל.
- כסף תמורת דייט: שלמו, וטינדר תחשוף מי התלהב מכם
- הטינדר של עולם העסקים: לינקדאין תחבר מנטורים למשתמשים
בשבוע שעבר השיקה החברה מסלול פרימיום חדש בשם טינדר Gold, שמאפשר למשתמשים לדעת מראש מי התעניין בהם ועשה להם סווייפ ימינה (המקבילה הטינדרית ללייק). עם זאת, אין זה השירות הראשון שטינדר מציעה תמורת תשלום: לפני שנתיים השיקה את טינדר פלוס, חבילה שכוללת יכולת לשנות מיקום, לבטל לייק שנעשה בטעות, יכולת הבלטת הפרופיל בפני משתמשים אחרים ועוד.
הכנסותיה של טינדר מגיעות גם מאותם משתמשים חינמיים שיכלו לקנות באופן חד פעמי את השימוש בתכונות הפרימיום, וגם מלקוחות שמשלמים באופן קבוע. מסלול Gold החדש זמין בשלב זה רק עבור משתמשי ה-IOS, ובעוד כחודש יצא גם בגרסת האנדרואיד. עם זאת, הצלחתה של טינדר קדמה לשירות החדש: לפי נתוני APP ANNIE היתה טינדר בין 15 האפליקציות המכניסות ביותר לאורך כל 2017 ובין ה-10 המובילות ביולי-אוגוסט.
בכך מוכיחה אפליקציית ההיכרויות שגם חברה בעלת תוכן חינמי יכולה להצליח לגייס קהל משלמים עבור מסלולי VIP. זוהי בשורה חשובה בשוק בו אפליקציות פופולריות מתקשות לעשות את הצעד הזה - ולגבות תשלום בשל חשש מעזיבת המשתמשים.