רכב הכביש־שטח החדש של פולקסווגן טוב לאין ערוך מהגרסה הקודמת והמאכזבת. הוא מרשים, שקט ונוח לנהיגה, מעולה בשטח, תא הנוסעים שלו הוא אחד המשוכללים שהציג יצרן רכב ומערכת הבטיחות שלו מושלמת. החסרונות הבולטים: הוא לא היברידי, מזהם ועולה חצי מיליון שקל | רכב הכביש־שטח החדש של פולקסווגן טוב לאין ערוך מהגרסה הקודמת והמאכזבת. הוא מרשים, שקט ונוח לנהיגה, מעולה בשטח, תא הנוסעים שלו הוא אחד המשוכללים שהציג יצרן רכב ומערכת הבטיחות שלו מושלמת. החסרונות הבולטים: הוא לא היברידי, מזהם ועולה חצי מיליון שקל
| פולקסווגן פולו לא לוקחת סיכונים, מה שמתאים לרב־המכר גולף מתאים גם לה: תא נוסעים משובח ואיכות נהיגה גבוהה. גם מערכת המולטימדיה שלה עשירה ופועלת בצורה חלקה. עם זאת, מערכת הבטיחות שלה אינה מקורית, והתמחור נחשב גבוה לקטגוריית הסופר־מיני | פולקסווגן פולו לא לוקחת סיכונים, מה שמתאים לרב־המכר גולף מתאים גם לה: תא נוסעים משובח ואיכות נהיגה גבוהה. גם מערכת המולטימדיה שלה עשירה ופועלת בצורה חלקה. עם זאת, מערכת הבטיחות שלה אינה מקורית, והתמחור נחשב גבוה לקטגוריית הסופר־מיני
| טיגואן החדשה, ההשקה הראשונה של פולקסווגן אחרי דיזלגייט, היא רכב כביש־שטח מרשים, המהווה קפיצת מדרגה לעומת הדור הקודם. הדגם מיוצר בגרסת בנזין ובגרסת דיזל שנחשב נקי, ובחברה מקווים שהוא יסייע לה לשקם את התדמית שנפגעה | טיגואן החדשה, ההשקה הראשונה של פולקסווגן אחרי דיזלגייט, היא רכב כביש־שטח מרשים, המהווה קפיצת מדרגה לעומת הדור הקודם. הדגם מיוצר בגרסת בנזין ובגרסת דיזל שנחשב נקי, ובחברה מקווים שהוא יסייע לה לשקם את התדמית שנפגעה