אחרי 16 חודשים בלבד: מספר המנויים של דיסני+ חצה את ה-100 מיליון
היעד המקורי של ענקית המדיה היה 60-90 מיליון מנויים עד 2024 - והוא עודכן בנובמבר ל-230-260 מיליון מנויים; לשם השוואה, מספר המנויים של נטפליקס בסוף 2020 עמד על 204 מיליון
- דיסני מודיעה על ארגון מחדש: תשקיע יותר בצפייה בסטרימינג
- טבילת אש: דיסני פלוס משיקה ערוץ תוכן מקורי למבוגרים בסטרימינג
- שוברת את המסורת: דיסני תפיק תוכן מקורי בשפות אירופאיות
היעד המקורי שהציגה דיסני היה 90-60 מיליון מנויים עד ל-2024. בנובמבר האחרון, לאחר שחצתה את היעד הזה, היא עדכנה את התחזית ל-260-230 מיליון מנויים עד ל-2024.
לשם השוואה, מספר המנויים של נטפליקס, המתחרה הגדולה והחזקה ביותר בסטרימינג, עמד נכון לסוף 2020 על 203.7 מיליון. החברה עדכנה ב-19 בינואר, במסגרת הדוחות הכספיים, כי ברבעון הרביעי התווספו לה 8.5 מיליון מנויים, עלייה של 22% בהשוואה לרבעון המקביל. ב-2020 כולה הצטרפו לנטפליקס 37 מיליון מנויים משלמים, צמיחה של 31% בהשוואה ל-2019.
"ההצלחה האדירה של דיסני+ דוחפת עוד יותר את השאיפות שלנו, להרחיב משמעותית את ההשקעה בפיתוח של תכנים ברמה גבוהה", אמר המנכ"ל בוב צ'אפק.
בעקבות ההצלחה הודיעה דיסני באוקטובר כי בכוונתה להפוך את חטיבות המדיה לארגון אחד שיהיה אחראי על הפצת התכנים, מכירת הפרסומות ושירות הסטרימינג. עוד הודיעה החברה על יצירת 100 פרויקטים חדשים לטלוויזיה, 80% מהם מיועדים להגיע ישירות לדיסני+. בפברואר מסרה דיסני כי תפיק תוכן מקורי גם בשפות שאינן אנגלית.
ההסתמכות הגדלה של דיסני על הסטרימינג נובעת בין השאר מהשלכות מגיפת הקורונה שגרמה לכך שבתי קולנוע רבים ברחבי העולם נשארו סגורים. בעקבות זאת, החברה גם דחתה את השקתם של כמה סרטים מצופים, בהם "האלמנה השחורה" מבית היוצר של מארוול. במקביל, הגרסה החיה של מולאן עברה ישירות לסטרימינג ודילגה על בתי הקולנוע.