טבילת אש: דיסני פלוס משיקה ערוץ תוכן מקורי למבוגרים בסטרימינג
עד כה, סיפקה דיסני תכנים בעיקר לילדים. הערוץ, שייקרא סטאר יעלה לשירות בבריטניה, אוסטרליה ומדינות נוספות ב-23 בפברואר ויכלול מעל 75 תוכניות טלוויזיה, ביניהן תוכניות מקוריות ו-250 סרטים. התכנים הנוספים יעלו את מחיר המנוי החודשי בבריטניה ל-7.99 פאונד
ענקית הבידור דיסני מקווה למשוך עוד לקוחות לשירות הסטרימינג שלה דיסני פלוס, בעזרת השקה של ערוץ חדש המיועד למבוגרים. עד כה, השירות של דיסני התמקד בעיקר בשוק הילדים באמצעות חמשת המותגים המובילים: דיסני, פיקסר, מארוול, מלחמת הכוכבים ונשיונל ג'יאוגרפיק.
הערוץ, שייקרא סטאר יעלה לשירות בבריטניה, אוסטרליה ומספר מדינות נוספות ב-23 בפברואר ויכלול מעל 75 תכניות טלוויזיה, ביניהן תוכניות מקוריות כמו Big Sky מהיוצר של שקרים גדולים קטנים, דיוויד אי קלי ו-250 סרטים החל מזוכי פרסי האוסקר, ועד לקלאסיקות כמו הסרט אישה יפה.
- מחיר ההורדה של מולאן יהיה נמוך מהצפוי - 26 דולר
- דיסני רשמה רווח מפתיע בזכות הסטרימינג, המניה עלתה ב-1.5% במסחר המאוחר
- דיסני קיצצה את שכר היו"ר ב-56%, "הסתפק" ב-21 מיליון דולר
הערוץ יציע גם סדרות טלוויזיה ישנות יותר כמו בטי המכוערת ואיש משפחה. עם זאת, התכנים הנוספים גם יעלו את מחיר המנוי החודשים ב-33% בבריטניה ל-7.99 פאונד מ-5.99 פאונד.
על מנת לשמור על המוניטין של דיסני כספקית בידור בטוחה לילדים, המשתמשים יוכלו להתקין מערכת בקרת הורים המוגנת בסיסמה. שירות הסטרימינג של דיסני הושק במרץ השנה שעברה וכבר משך 95 מיליון מנויים ברחבי העולם. לשם השוואה, ליריבה הגדולה נטפליקס יש בסביבות 200 מיליון משתמשים.
הסגרים שהוטלו בשנה שעברה במדינות ברחבי העולם העלו את מספר המנויים לשירותי סטרימינג. כך למשל בבריטניה עלה בשנה שעברה מספר המנויים לסטרימינג ליותר מ-32 מיליון, כש-3.5 מיליון אנשים נרשמו לדיסני פלוס, 12.8 מיליון לנטפליקס ועוד 11.4 מיליון לשירות הסטרימינג של אמזון.