הסינים התלהבו מהעיצוב החדש של ברברי, והמכירות זינקו
המכירות עלו ב-4% ברבעון השני, שיעור כפול מתחזיות האנליסטים. בסין זינקו המכירות ביותר מ-10% וזאת תודות לקולקציות החדשות שעיצב ריקרדו טיסקי
- עליות קלות בבורסות אירופה; ברברי מזנקת ב-12%
- ברברי תפסיק למכור מוצרי פרווה - ולשרוף מוצרים שלא נמכרו
- סערת קמפיין זארה בסין: אלה לא נמשים, אלה נקודות שחורות לקריאייטיב המערבי
המכירות בחנויות הזהות עלו ב-4% ברבעון השני, שיעור כפול מתחזיות האנליסטים. לפי הודעת החברה, הקולקציות החדשות שעיצב ריקרדו טיסקי, שהצטרף למותג בשנה שעברה לאחר שזכה לתהילה בבית האופנה הצרפתי ז'יבנשי, השיגו צמיחה דו ספרתית.
לאחר הדיווח, מניית החברה זינקה ב-11% במסחר בלונדון, השיעור היומי הגבוה ביותר מאז 2012.
טיסקי פעל להבדיל את המותג באמצעות הוספת הדפס מונוגרמה חדש שמעטר את חזיתות החנויות, שלטי החוצות ומוצרים כמו תיקים, נעלי עקב ומעילים, זאת בניסיון להתחרות במותג היוקרה לואי ויטון הידוע בהתמקדות בלוגו שלו בעיצובים השונים.
המראה החדש הזה שהציג טיסקי לראשונה בתצוגת אופנה בסתיו שעבר, עורר עניין רב ברשתות החברתיות, בייחוד באינסטגרם וב- WeChat הסינית. בהתאם, המכירות בסין עלו ביותר מ-10% ברבעון האחרון, מעל לתחזיות האנליסטים, זאת בעוד שהמדינה חוותה את הצמיחה הכלכלית הנמוכה ביותר
שלה מזה קרוב לשלושה עשורים.
"הדפס המונוגרמה זכה לתהודה חיובית בסין", הודתה סמנכ"לית הכספים של המוצג ג'ולי בראון. "הצלחנו למשוך יותר לקוחות של דור המילניום עם הקולקציות הללו".
עם זאת, החברה שמרה על התחזית המקורית שלה לפיה ההכנסות יישארו ללא שינוי השנה, זאת מכיוון שההצלחה של הקולקציות של טיסקי תעזור לפצות על ההשפעה השלילית כתוצאה מסגירת חנויות. ברברי העדיפו לסגור חנויות באזורים לא יוקרתיים כדי לצמצם את החשיפה לחנויות הכלבו הקורסות ולחזק את התפיסה היוקרתית של המותג.