$
עולם

לאחר 120 שנה: הרשי משנה את עיצוב השוקולד שלה

יצרנית הממתקים האמריקאית החליטה לשנות את הלוגו של שוקולד החלב שלה באופן זמני - ותחליף אותו ב-25 אימוג'י פופולריים כולל סמיילי, לייק ורוח רפאים; "אנחנו מקווים שזה יעודד את ההורים והילדים לחלוק את החטיף וליצור קשר עם מישהו חדש"

שירות כלכליסט 19:5118.05.19
יצרנית הממתקים האמריקאית הרשי משנה לראשונה מזה קרוב ל-120 שנה את עיצוב חטיף השוקולד שלה, במטרה להעניק לו מראה מודרני יותר.  

 

 

החברה מתכננת להחליף את הלוגו המוכר שלה שהופיע עד היום על כל קוביות שוקולד החלב ב-25 אימוג'י פופולאריים, כולל סמיילי, לייק ורוח רפאים.

 

מדובר בפעם הראשונה שהחברה משנה את המראה של שוקולד החלב מאז החלה לייצר אותו ב-1900. אולם לא מדובר בשינוי קבוע, הכוונה היא ליצור מהדורה מוגבלת של החטיף במראה החדש, שתחל להימכר בקיץ.

העטיפה החדשה של הרשי העטיפה החדשה של הרשי צילום: Hershys

 

החברה מסרה כי בכוונתה לייצר בסביבות 25 מיליון חטיפים בעיצוב האימוג'י בגדלים שונים. "בכך שהוספנו את האימוגי לכל ריבוע שוקלד, אנחנו מקווים שזה יעודד את ההורים והילדים לחלוק את החטיף וליצור קשר עם מישהו חדש", מסרה קריסטן אוהם, מבכירי החברה. לדבריה, כל אחד מהאימוג'י נבחר כי הוא "כולל משמעויות שיעזרו לפתח שיחה". בחברה פנו להורים ולילדים כדי שיעזרו בבחירת האימוג'י המתאימים.

 

שוקולד הרשי החדש עם צורות אימוג'י שוקולד הרשי החדש עם צורות אימוג'י צילום: Hershys

 

"בעולם של היום המתנהל ברובו דרך הודעות, שיחות רבות מתחילות (ומסתיימות) באימוג'י. לכן עבדנו ישירות עם האנשים שמשתמשים באימוג'י הכי הרבה – הורים וילדים – כדי לקבוע אילו מהם להנציח בחטיף השוקולד שלנו", הסבירה.

 

באופן כללי הרשי ידועה כחברה שלא ממהרת לאמץ שינויים. כך למשל, רק ב-2017 השיקה לראשונה חטיף שאינו כולל שוקולד כשהחלה למכור את הרשי גולד, חטיף בוטנים וקרמל, כשאת חטיף השוקול המריר החלה למכור ב-1939 כמעט ארבעה עשורים אחרי שוקולד החלב.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x