$
בורסת ת"א

אברכהן: "נכפיל את המכירות של שופרסל באינטרנט ל-3 מיליארד שקל בשנה"

מנכ"ל שופרסל אמר במצגת לאנליסטים בכנס השנתי של קבוצת אי.די.בי, כי "בסוף השנה המותג הפרטי יגיע לנתח של 25%, ובהמשך ליעד שלנו של 30%". עוד אמר אברכהן: "מיד אחרי החגים שופרסל תכנס לתחום מתן ההלוואות"

יניב רחימי 12:3527.03.18
"הנושא של שטחי המסחר עובד בשופרסל הפוך מהמתחרים. הם מגדילים ואנחנו עושים התאמות למעבר לאונליין", כך אמר היום (ג') מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, במצגת לאנליסטים במסגרת הכנס השנתי של קבוצת אי.די.בי.

 

 

 

"אחת הדרכים להתמודד עם פריצת תקרת הזכוכית בתחום המכירות, לפרוץ את ה-12 מיליארד שקל, היא כניסה לתחום הפארם ורכישות ניופארם", אמר אברכהן.

 

מנכ"ל שופרסל התייחס לתחום המותג הפרטי ואמר: "בסוף השנה המותג הפרטי יגיע לנתח של 25%, ובהמשך ליעד שלנו של 30%. היצרנים מודעים לזה ומבינים שופרסל קבלה החלטה שהיא לא הולכת להיות תלויה באחרים. נמשיך לעשות שיתופי פעולה שיהיו טובים ללקוח שזה הדבר החשוב ביותר".

 

 

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל צילום: נמרוד גליקמן

 

אברכהן התייחס למכירות של שופרסל באינטרנט: "שופרסל נעה בשני מסלולים, מסלול אחד של חנויות פיזיות שנותנת חוויה ללקוח, והמסלול השני שמשלים את התמונה, שופרסל מרחיבה את הפעילות שלה בעולם האונליין. אני אומר לכם שניכנס לפרויקט גדול מאוד של אוטומציה, שיאפשר לנו לא רק למכור 12% באונליין, אלא להכפיל את זה. זה יהיה כפול ויגיע ל-3 מיליארד שקל מכירות בשנה". לדברי אברכהן יש ביקוש עצום למכירות באינטרנט, אבל לשופרסל אין כיום את הכלים להתמודד איתו.

 

"אנחנו נהיה שחקן משמעותי בעולם פארם. בתוך מספר שנים נכפיל את את מספר החנויות של ניו פארם חדשה. גם נכפיל את המכירות. היא תהיה זולה ממה שיש היום בשוק. זאת תהיה רשת של יותר ממיליארד שקל", אמר אברכהן וציין שיהיו מותגים פרטיים שיותאמו במיוחד לניו פארם: "יש לנו את הידע והיכולת לשנות את מצבה של ניו פארם. צריך טיפה סבלנות. הנצחון הראשון אנחנו קולטים ללומדים את המערכת. את התוצאות תארו בשנת 2019, אז כבר לא נפסיד ברשת הזאת, למרות הרקורד הבעייתי שלה".

 

"כמה ניסו להפחיד אותנו", אמר אברכהן על כרטיסי האשראי. "אבל ועדת שטרום לימדה אותנו שאם נתנהל נכון נוכל להכפיל את הרווח שלה בעולם הפיננסים. איך אני יודע את זה? לפי העסקה עם ויזה כאל, ולפי זה שמה שתכננו לעשות ב-2018, עשינו בשלושה חודשים. אין שום סיבה שאת תוכנית העבודה שלנו להעברת לקוחות לכרטיס האשראי החדש בשלוש שנים לא נעשה בשנה אחת". לדברי אברכהן, מיד אחרי החגים שופרסל תכנס לתחום מתן ההלוואות.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x