שופרסל דוחה את עליית אתר המכירות אמריקן אאוטלט
הרשת שלחה ללקוחותיה הזמנה להתרשם מהאתר החדש ולעשות שימוש בקופון על סך 30 דולר לקניות באתר, אולם כעבור שעה קלה הודיעה כי מדובר בטעות וכי האתר מצוי בשלבי הקמה בלבד
- שופרסל דחתה את הערכת השווי - הורידה ב-8% את מחיר שופרסל פיננסים
- שופרסל סירבה לקבל בקבוקים ריקים לפני פסח, ותשלם פיצוי של 550 אלף שקל
המיזם צפוי היה לעלות כבר בנובמבר אשתקד, נדחה לינואר החולף ונראה כי יעלה רק במחצית השניה של השנה. הרשת מפעילה בשלב זה פיילוט פנימי לעובדי החברה ורק בהמשך תפתח את האפשרות לכלל לקוחותיה.
במסגרת המהלך מבקשת שופרסל להיערך להגעת אמזון לישראל ולהקדים להציע לצרכנים בשוק המקומי מגוון של כ-400 אלף מוצרים, אותם יוכלו לרכוש בייבוא אישי, ללא מכס וללא מע"מ, בהזמנות של עד 75 דולר לקנייה.
מכירות האונליין של שופרסל מהוות כ-12% ממכירות הרשת המסתכמות בכ-12 מיליארד שקל בשנה.