רמי לוי: ההכנסות צמחו ב-14% ברבעון השני, הרווח הנקי זינק ל-33 מיליון שקל
המכירות של רשת הקמעונאות הסתכמו ב-1.28 מיליארד שקל. זאת, לעומת היקף מכירות 1.12 מיליארד שקל אשתקד; הרווח הנקי זינק ב-30%; המכירות בחנויות זהות ירדו ב-2.8%
רשת הקמעונאות רמי לויפרסמה היום (ג') את תוצאותיה לרבעון השני של שנת 2017 והציגה גידול של 14% במכירות שהסתכמו בכ-1.28 מיליארד שקל. זאת, לעומת מכירות של 1.12 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.
קנייה חזקה | קנייה | המתן | מכירה | מכירה חזקה |
- התחרות על הצופים ממשיכה: HOT משיקה את הטלויזיה של רמי לוי
- בני לנדא: "כל מה שקורה עכשיו בטבע זה בגלל שזרקו את ג'רמי לוין"
- ניוד מספרי הסלולר ביולי: רמי לוי וטלזר מתחזקים, גולן טלקום ופרטנר מאבדות לקוחות
בחברה, שבשליטת איש העסקים רמי לוי, מציינים כי הגידול בהכנסות נובע בעיקרו מפתיחתם של עשרת הסניפים החדשים - בת ים, רחובות, ראשון לציון, ביג באר שבע, חדרה, לוד, קניון מבשרת, בית שמש, רמת החייל ואריאל. למרות העלייה במכירות, המכירות בחנויות זהות וגם המכירות למ"ר ירדו במהלך רבעון השני.
המכירות בחנויות זהות ירדו ב-2.8% ביחס לרבעון המקביל והמכירות למ"ר ירדו ב-6% והסתכמו ב-15 אלף שקל, לעומת 16 אלף שקל ברבעון השני של שנת 2016. ברמי לוי מציינים כי הירידות נובעות מפתיחת הסניפים החדשים וקניבליזציה קלה שנגרמה עם פתיחתם, גודלם וכן מהזמן הדרוש להבשלתם.
הגידול בהכנסות שנבע כאמור מפתיחת החנויות החדשות תרם גם לעלייה של 13% ברווח הגולמי של החברה שהסתכם ב-276 מיליון שקל (לעומת 245 מיליון שקל אשתקד). שיעור הרווח הגולמי מהמחזור ירד בכחצי אחוז ועמד על 21.44%. בחברה מציינים כי הסיבה לכך נובעת ממבצעי מחירים ברבעון שחלף.
בשורה התחתונה, רשת הקמעונאות רשמה רווח נקי של 33 מיליון שקל - זינוק של 31% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, אז עמד הרווח על 25 מיליון שקל.