$
מדיה

התחרות על הצופים ממשיכה: HOT משיקה את הטלויזיה של רמי לוי

מותג הטלוויזיה של רמי לוי יכלול 35 ערוצים לינאריים ותכני VOD שיכללו תכנים מקוריים, סדרות רכש ותכני ילדים, במחיר של 89 שקל לחודש; HOT עדיין לא הגיעה להסכמים עם הערוצים המסחריים

אביב גוטר 10:1410.08.17

התחרות על המסך ממשיכה להכות: HOT השיקה היום (ה') שני מוצרי טלוויזיה צרים וזהים שנועדו להילחם במותגי הטלוויזיה על בסיס האינטרנט – נקסט פלוס ורמי לוי TV. 

 

המותג הראשון הוא רמי לוי by HOT-tv. כפי שנחשף לראשונה בכלכליסט, HOT ורמי לוי חתמו על שיתוף פעולה במסגרתו יימכר ב-36 סניפי רשת רמי לוי מוצר טלוויזיה חדש הכולל 35 ערוצים לינאריים, בהם ערוצי ברודקאסט, ערוצי ילדים, וספריית VOD הכוללת כ-5,000 כותרים במחיר של 89 שקל לחודש. כמו מותגי הטלוויזיה של סלקום, פרטנר וסמארט, גם רמי לוי tv תשודר על גבי האינטרנט, והיא מציעה בנוסף חבילת דאבל הכוללת ספק אינטרנט במהירות של 30 מגה עם שירות הטלוויזיה במחיר של 135 שקל לחודש.

 

: “אני שמח להיות כאן ולתת להם את הגיבוי. אני עובד על חבילות שידורים ושמח שהיום יש פה שיתוף פעולה פורה. זה שילוב מנצח לטובת הציבור” : “אני שמח להיות כאן ולתת להם את הגיבוי. אני עובד על חבילות שידורים ושמח שהיום יש פה שיתוף פעולה פורה. זה שילוב מנצח לטובת הציבור” צילום: עוזי בלומר

 

המותג השני נקרא נקסט פלוס, שדרוג של מותג הצעירים שהשיקה HOT במרץ האחרון. מדובר באותו מוצר שיעלה 99 שקל לחודש, יבוסס על אותו ממיר ושידוריו יעברו על גבי האינטרנט. בין המוצרים ישנים מספר הבדלים שהמרכזי בהם הוא בהפצת המוצר ולכן ההבדל בין המחירים, שכן HOT תיאלץ להשקיע בשיווק המוצר לעומת רמי לוי שימכור בסניפים. הבדל נוסף טמון בשירות הלקוחות כאשר רמי לוי טיוי יציע את שירות הלקוחות של חברת התקשורת שלו, עם תמיכה טכנית מצדה של HOT, ואילו נקסט פלוס תהיה פלטפורמה בעלת שירות לקוחות דיגיטלי בלבד, כולל תיאום טכנאי לבית הלקוח בעת הצורך. עלות ההתקנה בכל אחד מהמותגים תעמוד על 199 שקל וכל ממיר נוסף יעלה 29 שקל.

 

ב-HOT ציינו עד סוף השנה יוסיפו שירותי הקלטה וקאץ' אפ catch up יחד עם אפליקציות ייעודיות לטלוויזיות חכמות ומסכים נוספים כמו מחשבים וטאבלטים.

 

 

 

מותג הטלוויזיה של רמי לוי היה אמור להיות מושק לפני מספר חודשים אולם בעקבות פרסום הידיעה על חבירה ל-HOT נקלע המשא ומתן שניהל לוי מול הערוצים המסחריים (2 ו-10) למבוי סתום. ברמי לוי פתרו את הבעיה כך שהם ישווקו את התכנים של HOT, כאשר HOT היא זו שתגיע להסכמים מול הערוצים המסחריים.

 

אולם, גם לאחר ההשקה היום, ל-HOT אין כל הסכמים עם הערוצים המסחריים כך שאם לא תצליח לפתור את סוגיה זו שתי פלטפורמות השידור החדשות יעלו ללא ערוצים אלה.

 

מתוקף רישיונה של HOT כחברת כבלים היא לא נדרשת להעביר תשלומים לערוצים המסחריים, אולם מאחר שמדובר בטכנולוגיית שידור אחרת – על גבי האינטרנט – HOT נדרשת לחתום על הסכמים מול הערוצים המסחריים על מנת שיוכלו לשדר אותם, להעלות את התכנים שלהם לספריית ה-VOD ולאפשר יכולות הקלטה של ערוצים אלה.

 

יש להדגיש כי המחירים הם לשירותי הטלוויזיה בלבד וכדי להתחבר יצטרכו הלקוחות להתקשר עם תשתית פלוס ספק אינטרנט בנפרד. רמי לוי מציע כאמור חבילת דאבל הכוללת טלוויזיה פלוס תשתית אך על פי ההערכות הוא יציע להתקשר מול ספקית האינטרנט של HOT במחיר של 10 שקל בחודש בלבד שישולמו בחשבונית נפרדת מאחר שעל הוט מוטלת רגולציה שאינה מאפשרת לה למכור חבילות הכוללות ספק אינטרנט. אותו כנל גם לגבי נקסט פלוס, רק שב-HOT לא מציעים חבילות דאבל והלקוח יצטרך להתחבר לתשתית פלוס ספק אינטרנט בנפרד.

 

לא מדובר בהבדל מהותי בהשוואה לחברות תקשורת אחרות המציעות שירותי טלוויזיה כמו סלקום ופרטנר, אולם הן מציעות חבילות דאבל וטריפלים הכוללות שירות טלוויזיה פלוס תשתית וספק אינטרנט במסגרת השוק הסיטונאי.

 

מאז כניסתה של סלקום HOT בדצמבר 2014 רושמת HOT ירידה במספר המנויים מדי רבעון, שהסתכמו נכון לרבעון השני ב-54 אלף מנויים, 12 אלף מתוכם מתחילת השנה. HOT מבינה שבכדי לשמר את כוחה בשוק השידורים ולהתמודד מול התחרות המתעוררת היא חייבת להשיק מותגים זולים יותר על חשבון עושר התוכן, כפי שאכן קרה. גם יס מבינה את זה וצפויה להשיק במהלך החודשים הקרובים את המותג החדש שלה – סטינג – שישודר אף הוא על גבי האינטרנט ויציע חבילת תוכן צרה יותר הכוללת הפקות מקור בלעדיות וספריית VOD שתתבסס על זו של יס.

 

הדואופול HOT-yes ששלט בשוק הטלוויזיה במשך שנים בזכות חסם הכניסה שדרש תשתית להעברת השידורים מתמוסס בזכות השיפורים בטכנולוגיה והיכולת להעביר שידורי וידאו באיכות גבוהה על גבי האינטרנט.

 

רשימת הערוצים שיכללו בהצעות: ערוץ 2, ערוץ 10, כאן 11, ערוץ 23, ערוץ 33, ערוץ הכנסת, ערוץ 20 , ויוה, ויוה פלוס, ספורט 5, ספורט 5+, יורוספורט, יורוספורט 2, דיסקברי, דיסקברי סיינס, מוטורוס TV, לולי, HOTBollywood, HOT Bombay, Bollywood HD, ומגוון ערוצים בשפה הרוסית ללא תוספת תשלום: 1+1, Nasha kino, 8TV, NHK.

 

הפקות המקור של HOT, בהן מתים לרגע, ג'ודה, בתולות, פוליאקובים, אנחנו במפה, פולמון ועוד. סדרות רכש מהעולם מבית HBO כמו משחקי הכס, הנותרים, בנות, הגשר וסדרות איכותיות נוספות. MAD MAN, הסופרנוס, הגשר ועוד

 

מבחינת תכני ילדים ונוער יוצעו הפקות המקור לילדים ופעוטות - רינת גבאי, חיפזון וזהירון, שי ורועי ועוד. בנוסף לסדרות המתאימות לילדים ונוער, כמו הקלמרים עם אודי ואביעד, פלאשבק. בנוסף ייכלו מגוון רחב של סרטים מהשנים האחרונות.

 

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית קבוצת HOT: "לצד הרחבת מוצר הליבה המלא של HOT והשקת מהלכים כמו HOT Multi, HOT PLAY ובקרוב גם שילוב נטפליקס במוצר, HOT ממשיכה בשורת מהלכים פורצי דרך עמם החלה בשנת 2017. קבוצת HOT שמה לעצמה למטרה להיות בכל בית ישראלי עם מוצר רלוונטי לכל אחד.

 

עשינו את הצעד הראשון עם Next TV לצעירים, וכעת אנו ממשיכים עם מוצרים ייחודיים נוספים, שנותנים מענה לטעם ולצרכים של הישראלים יותר מכל מוצר דומה בשוק. זו ההצעה היחידה מסוגה בשוק שיש בה שילוב של ספורט, ילדים ונוער, סדרות מובילות מהעולם, וגולת הכותרת - הפקות מקור ישראליות איכותיות ומגוונות, שהן התוכן האהוב ביותר על-ידי ישראלים, ושאי אפשר לראות בשום מקום אחר מלבד במוצרי HOT.

 

רמי לוי, מנכ"ל קבוצת רמי לוי: "אני גאה להביא היום לקהל הלקוחות שלי מוצר תוכן מבית HOT במחיר אטרקטיבי תחת המותג רמי לוי TV ולהביא בשורה לצרכנים, כפי שרשת רמי לוי עשתה בעולם הקמעונאות ובתחום הסלולר. זוהי ההצעה הכי איכותית ומשתלמת בישראל משום שהיא היחידה שמציעה שילוב של ארבעה מרכיבים שאין את כולם גם יחד אצל המתחרים: הפקות מקור ישראליות, סדרות רכש, תכני ילדים ונוער וכמובן ערוצי הספורט. מוצר התוכן של HOT הוא ללא ספק המוצר המוביל בשוק הטלוויזיה, בין היתר בזכות תכנים מעולים שקולעים לטעם של הישראלים".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x