$
פרסום ושיווק

ממשיכות להרוויח מהקורונה: פדיון רשתות המזון עלה בספטמבר ב-11.2%

זאת לעומת התקופה המקבילה אשתקד; סך הפדיון של רשתות השיווק עלה ב-8.6%, כך לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. בצל ההגבלות והסגר, במהלך ספטמבר נרשמה עלייה של 4.8% בפדיון רשתות המזון לעומת אוגוסט

דורון ברויטמן 13:0302.11.20

פדיון רשתות המזון בחודש ספטמבר עלה ב-11.2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כאשר סך הפדיון של רשתות השיווק עלה ב-8.6%; כך לפי נתוני הלמ"ס שמתפרסמים היום (ב'). כמו כן, בצל ההגבלות והסגר שהוטל במהלך ספטמבר נרשמה עלייה של 4.8% בפדיון רשתות המזון לעומת אוגוסט, ו-1.4% בסך הפדיון של רשתות השיווק.

 

 

 צילום: גדי קבלו

 

נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה (מוצרים שניתן להשתמש בהם שימוש חוזר וממושך יותר משנה אחר), כלי בית ו"שונות": מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה. פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.

 

השינויים בפדיון של רשתות השיווק בינואר-אוגוסט 2020, לעומת התקופה המקבילה אשתקד

 

 

בין החודשים ינואר-אוגוסט השנה עלה פדיון רשתות השיווק ב-3.1% לעומת התקופה המקבילה אשתקד (מנוכה עונתית). מתוך זה עלה פדיון רשתות המזון ב-8.6% ושל מוצרים בני קיימה ב-2.8%. לעומת זאת, ירידה גדולה של 14.1% נרשמה בפדיון רשתות הטקסטיל וההלבשה, ושל 10.4% בצריכה הפרטית של הדלק.

x