הקורונה לא עוצרת את השופינג: פדיון רשתות השיווק עלה ביולי ב-6% לעומת החודש המקביל
על פי נתוני הלשכה הממשלתית לסטטיסטיקה, עלה הפדיון של רשתות המזון ב-7.4% לעומת יולי 2019; בין ינואר ליולי עלה הפדיון בכלל רשתות השיווק ב-2.4%
פדיון רשתות השיווק עלה בחודש יולי ב-0.6% בלבד לעומת חודש יוני השנה, אך עלה ב-6% לעומת יולי 2019. כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסמו היום (א').
בתוך כך, הפדיון ברשתות המזון עלה ביולי 2020 ב-1.9% לעומת חודש יוני, וב-7.4% ביחס לחודש יולי 2019.
- הלמ"ס: צניחה של 4.8% בפדיון רשתות השיווק ביוני; עלייה של 4.9% במכירות המזון
- בצל החשש מהסגר: זינוק של 100% בהזמנות אונליין ברשתות השיווק
- רשתות המזון נערכות למשבר שבדרך
על פי נתוני הלמ"ס, בין ינואר ליולי 2020 עלה הפדיון בכלל רשתות השיווק ב-2.4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, וזאת לעומת עלייה של 0.5% בכל שנת 2019 ושל 2.6% בשנת 2018.
הפדיון ברשתות המזון עלה ב-8.8% בחודשים ינואר עד יולי 2020 לעומת התקופה המקבילה אשתקד, וזאת לעומת עלייה של 0.3% בכל שנת 2019 ועלייה של 3% בכל שנת 2018. העלייה הגבוהה במכירות המזון במחצית הראשונה של 2020 מיוחסת למכירות המוגברות שביצעו הצרכנים לפני תקופת הסגר וכן לקניות המוגברות לחג הפסח.