$
פרסום ושיווק

בזכות היכרות עם המנכ"ל: הזיכיון עבר מנעמן למתחרה סולתם

מנכ"ל סולתם, ישראל מאיו, שהיה בעבר מנכ"ל נעמן, ישווק בבלעדיות מותג כלי זכוכית טורקי שנמכר בעשור האחרון ע"י נעמן

אורנה יפת 08:1330.07.19

אחרי יותר מעשור בזיכיון של נעמן, מותג כלי הזכוכית הטורקי Pasabahce ישווק בלעדית על ידי המתחרה סולתם. סולתם קיבלה את הזיכיון עליו לאור היכרות רבת־שנים עם ישראל מאיו, מנכ"ל משותף בסולתם, שבעבר היה מנכ"ל נעמן.

 

 

מנכ”ל משותף בסולתם ישראל מאיו. ישקיע במותג מיליון שקל מנכ”ל משותף בסולתם ישראל מאיו. ישקיע במותג מיליון שקל צילום: עמית שעל

 

“מאז עזבתי את נעמן, שמרתי עם החברה הטורקית על קשרים והיה טבעי שכסולתם תמקם עצמה בשוק, המותג יעבור אלינו. המטרה של החברה הטורקית היא לפתח את המותג בארץ. כולם מכירים את המותג פיירקס אבל השם פסבחצ’ה הוא לא שם מוכר בישראל”, מסר מאיו ל”כלכליסט”. “החברה הטורקית רוצה להגדיל את נתח השוק של המותג בישראל. המחירים של המותג נוחים ונייבא לארץ גם את תת־המותג שלו BORCAM שהוא האלטרנטיבה השפויה לתבניות הזכוכית של פיירקס”.

 

למעשה, עם קבלת המותג תהיה זו הפעם הראשונה שסולתם, המזוהה עם סירים ומחבתות, תמכור כלי בית מזכוכית. החברה תשקיע בהחדרה שלו כמיליון שקל. משפחת מאיו שהיתה בעבר בעלת מותג כלי הבית נעמן, רכשה את המותג סולתם רדד מהקפאת הליכים בסוף שנת 2015 בכ־18.5 מיליון שקל. מאז עברה הרשת מיתוג מחדש שבמסגרתו נפרדה מהשם רדד. בחודשים האחרונים התקשרה סולתם עם משרד הפרסום אברהם, שגם הוא היה בעבר הרחוק יותר משרד הפרסום של נעמן. משפחת מאיו רכשה את הרשת כשהיא מונה 16 חנויות, והרחיבה אותה ל־33 חנויות. לדברי מאיו, הרשת תפתח 5 סניפים נוספים ב־2020.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x