בלעדי לכלכליסט
תן ביס השקיעה 500 אלף שקל בקמפיין לשירות משלוחים ממסעדות
לכלכליסט נודע כי אחרי כניסת Wolt לארץ, החברה שנרכשה ביולי על ידי takeaway.com ההולנדית ב־135 מיליון יורו פרסה בשבועיים האחרונים שילוט חוצות שמיידע את הציבור כי נכנסה לתחום המשלוחים ממסעדות
התחרות בענף משלוחי הארוחות עולה מדרגה. תן ביס - שנרכשה ביולי על ידי takeaway.com ההולנדית ב־135 מיליון יורו - פרסה בשבועיים האחרונים שילוט חוצות שמיידע את הציבור כי נכנסה לתחום המשלוחים ממסעדות. הקמפיין מוערך ב־500 אלף שקל. זאת, כחודשיים לאחר שחברת המשלוחים הפינית Wolt החלה לפעול בישראל.
- מתחרה לתן ביס וסיבוס: חברת WOLT מפינלנד נכנסת לפעילות בישראל
- "נצמצם את זמן ההמתנה למשלוח אוכל ל-35 דקות"
- מייסד תן ביס על החיים שלאחר האקזיט: "אף פעם לא הייתי מאוהב בכסף"
שתי החברות מתיימרות למעשה להיות הפלטפורמה הגדולה ביותר להזמנה ולמשלוח של ארוחות. שאיפתן היא להציע הצעות מכמה שיותר מסעדות בהבטחה לזמן משלוח ממוצע של כחצי שעה. אחרי Wolt החלה תן ביס, ששימשה עד כה כפלטפורמת הזמנת מזון, להציע שירות משלוחים ממסעדות שאין להן מערך שילוח. על שירות זה Wolt גובה מהמסעדה 25% מכל הזמנת לקוח, ותן ביס גובה 27%.
Wolt העלתה קמפיינים ברשתות החברתיות ומקדמת את עצמה גם דרך האינסטגרם של המסעדות. בניגוד לקמפיין שילוט חוצות של תן ביס, Wolt בחרה לצאת בהטבת "חבר מביא חבר".
בשלב זה שתי החברות מפגינות נוכחות בגוש דן, אך מתכננות להתרחב ברבעון הראשון השנה לערים נוספות. ההערכות הן כי Wolt כבר הצליחה לגייס לשורותיה כ־150 שליחים תוך חודש.
Deliveroo צפויה אף היא להיכנס לפעילות משלוחי המזון בארץ. בענף מאמינים שרק שחקן אחד ישרוד ותהיה אפליקציה אחת עיקרית להזמנת משלוחים.