חודש אחרי הזכייה באירוויזיון - נטע ברזילי תוביל קמפיין של פרטנר TV
הקמפיין כולל עיבודים מקוריים של ברזילי המשלבים פסי קול ומשפטים אייקוניים מתוך סדרות מקוריות של נטפליקס
הזמרת והיוצרת נטע ברזילי תוביל קמפיין פרסומי ראשון מאז זכייתה בתחרות האירוויזיון בחודש שעבר, עבור פרטנר TV.
לברזילי היה חלק פעיל בקריאייטיב, תוך שילוב הכישרון והצלילים הייחודיים לה כחלק מהקמפיין, אותו מוביל עבור פרטנר משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב. הקמפיין, שהפקתו נעשית גם בישראל וגם בחו"ל, כולל עיבודים מקוריים של נטע ברזילי המשלבים כמה מפסי הקול האייקוניים של סדרות הדגל של נטפליקס, בהן 'נרקוס', 'הכתר', 'דברים מוזרים', 'כתום זה השחור החדש' ועוד.
- כך סייע ההייטק הישראלי לנטע ברזילי לזכות באירוויזיון
- כמה תרוויח ישראל מהזכייה של נטע ברזילי באירוויזיון?
- אירוויזיון 2018: ישראל זכתה במקום הראשון
בין האלמנטים ששולבו בקמפיין, בולט גם הסאונד הייחודי שמופק באמצעות הלופר, הכלי המוסיקלי שמלווה ומזוהה עם ברזילי.
ברזילי מסרה: "מרגש וכיף לשתף פעולה עם נבחרת כל כך מוצלחת ולראות איך הרעיונות המשותפים שלנו הופכים למציאות טלוויזיונית".
תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק בקבוצת פרטנר מסרה: "אנחנו נרגשים להיות חלק מקמפיין מקורי עם יוצרת צעירה וכשרונית כמו נטע. לנטע יש יכולת מדהימה לפרוץ מוסכמות ולחדור עם האמת המוסיקלית שלה ישר ללב, וטביעת האצבע האומנותית שלה מובהקת בקמפיין".