$
מוזיקה

כך סייע ההייטק הישראלי לנטע ברזילי לזכות באירוויזיון

קמפיין של חברת המלצות התוכן הישראלית אאוטבריין קידם לקראת האירוויזיון את שירה של הזמרת הישראלית והופץ בחמש מדינות - צרפת, ספרד, בריטניה, איטליה וגרמניה

שירות כלכליסט 21:5514.05.18

עוד לפני זכייתה של נטע ברזילי באירוויזיון, למיליוני אירופאים הוצע לצפות בסרטון הווידאו של השיר באתרים של BBC, הגרדיאן, Elle ודר שפיגל, כחלק מקמפיין של קבוצת הפצת התוכן אאוטבריין ורשת השידור הציבורית "כאן".

 

ברזילי ושירה "טוי" היו מועמדים לזכייה בתחרות כבר מרגע חשיפת השירים שהתמודדו בתחרות, כאשר רוב סוכני ההימורים סימנו אותה כזוכה המיועדת. גרסת האולפן של השיר צברה 29 מיליון צפיות תוך חודשיים ויצרה באז עצום עבור הישראלית האלמונית.

 

נטע ברזילי באירוויזיון נטע ברזילי באירוויזיון צילום: רויטרס

 

למרות שבעת ההצבעה נשפה בעורפה המתמודדת הקפריסאית אלני פוררה, ברזילי לקחה את המקום הראשון עם 529 נקודות. קפריסין הגיעה למקום השני עם 432 נקודות, ואוסטריה הגיע שלישית עם 342 נקודות. הזמרת הישראלית, שזכתה במקום הראשון גם בשלב חצי הגמר, הודתה לצופים על "הבחירה השונה" שלהם ועל כך ש"חגגו את השונות", וצייצה: "תודה לך אירופה."

 

אאוטבריין שנוסדה בישראל ב-2006 ומשרדה הראשי נמצא כיום בניו יורק, מספקת שירותי קידום תוכן למפרסמים מקוונים. לצד טאבולה, אאוטבריין נחשבת למובילה בתעשייה, והיא מפיצה תוכן דרך לינקים ממומנים ולא ממומנים באתרי תוכן. לפי החברה היא מוציאה 275 מיליארד המלצות מדי חודש, שמגיעות ללמעלה מ-500 מיליון איש, והיא עובדת עם מפרסמים שכוללים את CNN, הוול סטריט ג'ורנל, US Weekly, והגרדיאן.

 

הקמפיין שלה לקראת האירוויזיון רץ בחמש מדינות - צרפת, ספרד, בריטניה, איטליה וגרמניה. הוידאו הוצע לבין מיליון לארבעה מיליון גולשים בכל אחת מהמדינות הנ"ל, כאשר 50% מהם צפו בוידאו במשך לפחות 45 שניות, ו-33% המשיכו לצפות בו במשך יותר מדקה וחצי.

 

צרפת וספרד, שניים משוקי המטרה אליהם כוון הקמפיין, העניקו למתמודדת הישראלית 12 נקודות, הניקוד הגבוה ביותר שמדינה יכולה לתת.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x