אסם פותחת חזית מול שטראוס: תשווק בישראל מוצרי שוקולד של נסטלה
אסם חתמה על הסכם הפצה של מוצרי השוקולד של נסטלה עם ליימן שליסל. המותגים העיקריים אותם תפיץ: קיטקט, סמרטיס, אפטר אייט ,באצ'י, נסטלה קראנץ' ונסטלה שוקולד
קבוצת אסם פותחת חזית חדשה מול שטראוס. אסם חתמה על הסכם הפצה של מוצרי השוקולד של נסטלה עם ליימן שליסל. המותגים העיקריים אותם תפיץ ליימן שליסל: קיטקט, סמרטיס, אפטר אייט,באצ'י, נסטלה קראנץ' ונסטלה שוקולד.
איציק צאיג, מנכ"ל אסם מסר: "בחרנו בחברת ליימן שליסל כמפיצה של מוצרי השוקולד בזכות היותה מובילה בתחום".
- מעברות מוכרת את יתרת מניותיה במטרנה לאסם-נסטלה
- המאבק מחריף: רשת אושר עד עושה הכל כדי לא לקנות מוצרי אסם
- נסטלה מעמיקה את האחיזה: משתלטת על שיווק מוצרי אסם בחו"ל
צאיג צופה ששיתוף הפעולה עם ליימן שליסל יגדיל משמעותית את נתחי השוק של מוצרי השוקולד של נסטלה ויביא לצרכן יותר אפשרויות בחירה וגיוון בקטגוריה.
". מוני ליימן וראובן שליסל, מנכ"לים משותפים בליימן שליסל, מסרו "ניסיוננו רב השנים ועוצמתנו בשוק המקומי יעמדו עתה לטובת מותגי השוקולד של נסטלה".
עד כה מוצרי השוקולד של נסטלה יובאו לישראל במסגרת חברת אסמים הפועלת בתחום הפצת חבילות שי. מכיוון שלאסם אין מערך הפצה מתאים – בין השאר מבחינת הובלה בטמפרטורה הנדרשת – חיפשה החברה אחר שותף מתאים לנושא.
ליימן שליסל מתכוונים לבסס את מעמדם של מוצרי שוקולד אלו בשוק המקומי ולהפוך אותם למובילי שוק.
ליימן שליסל, מהמפיצות הגדולות והמשמעותיות בשוק דברי המתיקה והמזון בישראל, זוקפת לזכותה הצלחתם בישראל של מותגים בינלאומיים כמו לואקר, מנטוס, טופיפי, סניידרס, הוטפופ, פאם, הרשי, ריזס, יוגטה, בלזן ועוד.
במהלך 2016 נפרדה ליימן שליסל מייצוגה של החברה האיטלקית פררו, לאחר שזו הודיעה כי היא פותחת מטה עצמאי בישראל.