ב.מ.וו מציגה: מערכות הנעה מותאמות רגולציה עבור "ערי העתיד"
לפי יצרנית הרכב, הדגמים שיוצגו החל מהשנה הבאה יוכלו לעבור למצב חשמלי מלא כאשר הם נכנסים לנסיעה בשטח עירוני בו אסורה הנהיגה ברכב מזהם; בכך חושפת מהלך אסטרטגי להתאמת הרכבים של החברה לדרישות הרגולטוריות של ערי העתיד
ב.מ.וו חושפת מהלך אסטרטגי להתאמת הדגמים של החברה לדרישות הרגולטוריות של ערי העתיד - כך מודיעה היצרנית הגרמנית.
עד לפני שנים ספורות יצרני הרכב היו אלו שהכתיבו לציבור אילו דגמים לרכוש וכיצד לחיות עימם בסביבה העירונית: כעת, הרגולטורים השולטים במרחבי הערים הם אלה שקובעים את העדפות הצרכנים על ידי קביעת אזורי אוויר נקי ואגרות גודש.
ב.מ.וו אינה לבד: פורד הודיעה ממש לאחרונה על השקת רכבים שיתאימו לאזורים שעליהם יוטלו מגבלות תנועה לרכבים מזהמים.
- סיטרואן איירקרוס: שוברת את השגרה המשעממת של רכבי כביש־שטח
- אופס: לגו חשפה בטעות את הדור הבא של לנד רובר דיפנדר
- רנו ניסאן ו-Waymo האמריקאית ישתפו פעולה בפיתוח רכב אוטונומי
על פי הודעתה של ב.מ.וו, היצרנית מציגה דור חדש של רכבי פלאג אין הייבריד (כאלה שמצויידים במנוע בנזין ובמנוע חשמלי, המאפשר נסיעה למרחק עשרות קילומטרים ונטען משקע חשמל - ת.ה) המיועדים לערים בהן מוטלות מגבלות על רכבים מזהמים.
לפי היצרנית, הדגמים שיוצגו החל מהשנה הבאה יוכלו לעבור למצב חשמלי מלא כאשר הם נכנסים לשטח עירוני בו אסורה הנסיעה ברכב מזהם; ב.מ.וו מכנה את הפונקציה החדשה edrive zone.
לצד הצגת המערכת שמאפשרת לרכב לנסוע בכוח חשמל באופן אוטומטי כאשר הוא נכנס לערים, ב.מ.וו מודיעה גם על תוכנית המכונה bmw points - תוכנית צבירת נקודות לבעלי ב.מ.וו המקפידים שלא לפלוט מזהמים. את הנקודות ניתן לנצל לרכישה של חשמל.