פורשה: "נשקיע שמונה ספרות בחברות סטארט-אפ בישראל"
יצרנית הרכב הגרמנית תפתח בארץ נציגות לחיפוש טכנולוגיות; בכיר בחברה: "ישראל היא שוק מפתח לתעשיות IT, למומחים ולמהנדסים. זו קרקע פוריה לשיתופי פעולה עתידיים"
יצרנית הרכב הגרמנית פורשה (Porsche), מתכוונת להשקעה בחברות הייטק ישראליות ותפתח בארץ נציגות לחיפוש טכנולוגיות, כך הודיעה החברה רשמית.
- פורשה מחשמלות: החל שיווק פאנאמרה וקאיין בגרסאות פלאג-אין הייבריד בישראל
- רכב אוטונומי, אבל עד כאן: "נהגי פורשה רוצים לנהוג"
- החל בכמיליון שקל: פורשה מציגה את הפאנאמרה החדשה
על פי הודעתה של פורשה שפורסמה הבוקר, החברה נערכת ל"השקעה בת שמונה ספרות" בחברות סטארט-אפ ישראליות. לוץ משקה, ראש מחלקת IT (טכנולוגיית מידע) בפורשה, אמר בכנס "אקומושן" האחרון, כי "ישראל היא שוק מפתח לתעשיות IT, למומחים ולמהנדסים – כישרון זה בשילוב עם ידע טכנולוגי יחד עם המומחיות של עובדינו יוצרים קרקע פוריה לשיתופי פעולה עתידיים. חדשנות חייבת להגיע מאיפה שהוא, יש לפתח את המוצרים באופן סיסטמטי ולכן אנו נפתחים לדברים חדשים ומפתחים שיתופי פעולה עם חברות סטארט-אפ".
למרות ההצהרה, פורשה טרם פירטה באילו שיתופי פעולה מדובר ובאילו חברות בכוונתה להשקיע.
יש להבדיל בין נציגות טכנולוגית, שהיא גוף המחפש השקעות וטכנולוגיות, כגון זו שמחזיקה בישראל רנו, לבין מרכז מחקר ופיתוח (מו"פ), כגון אלה שמחזיקות בישראל ג'נרל מוטורס ודיימלר.