פורשה מחשמלות: החל שיווק פאנאמרה וקאיין בגרסאות פלאג-אין הייבריד בישראל
קאיין מצויד במנוע בנזין בעל שש בוכנות ומחירו 585 אלף שקל. דגם פאנאמרה מצויד במנוע בנזין בנפח 2.9 ליטרים בעל שני מגדשי טורבו ומחירו 749 אלף שקל
אורכיד, יבואנית פורשה לישראל, החלה בשיווקם של שני דגמי כלאיים חדשים בישראל: קאיין פלאג אין הייבריד ופאנאמרה פלאג אין הייבריד.
מדובר בדגמי הפלאג אין הייבריד הראשונים של פורשה המשווקים בארץ, המצוידים שניהם במנועי בנזין ומנועי עזר חשמליים – המאפשרים נסיעה לטווח של עשרות קילומטרים לפני הטענה משקע (או לפני שמנוע הבנזין נכנס לפעולה).
רכבי פלאג אין הייבריד יוקרתיים "נהנים" בישראל ממעמד מיוחד: בעוד שעל מכונית רגילה מוטל מס קניה בגובה 83%, על רכבי פלאג אין הייבריד מוטל מס קניה בגובה 30% - ההופך את רכבי הפלאג אין הייבריד לעסקאות משתלמות ביחס לרכבים מקבילים שאינם מצוידים בהנעה חשמלית.
הדגם הראשון, קאיין E HYBRID מצויד במנוע בנזין בעל שש בוכנות, כולל מגדש על, המפיק 333 כוחות סוס. לצידו פועל מנוע חשמלי המפיק 95 כוחות סוס המונע על ידי סוללת ליתיום איון בהספק 10.8 קו"טש. המנועים מעבירים את הכוח אל ארבעת הגלגלים באמצעות תיבה אוטומטית בעלת שמונה מהירויות שמאפשרת לקאיין לזנק ל-100 קמ"ש תוך 5.4 שניות. המחיר: 585 אלף שקל.
הדגם השני, פורשה פאנאמרה 4 E HYBRID מצויד במנוע בנזין בנפח 2.9 ליטרים בעל שני מגדשי טורבו, המפיק 330 כוחות סוס ומנוע עזר חשמלי המפיק 136 כוחות סוס. אלה מזניקים את הפאנאמרה ל-100 קמ"ש תוך 4.4 שניות. המחיר: 749 אלף שקל.