$
אפליקציות

חתיכת סיפור: סנאפצ'ט המציאה את Stories אך אינסטגרם עקפה אותה במספר המשתמשים

פייסבוק העתיקה את התכונה כמעט במלואה, ומספר המשתמשים בה רק באחד מהשירותים שלה - אינסטגרם - עומד על כ-200 מיליון; זאת לעומת 160 מיליון בסנאפצ'ט

רפאל קאהאן 11:5916.04.17
תכונת הסיפורים (Stories) שהופיעה לראשונה בסנאפצ'ט כתכונת הדגל של האפליקציה הועתקה כמעט במלואה על ידי המתחרה פייסבוק בשלל השירותים שלה - הרשת החברתית, המסנג'ר ואינסטגרם. האחרונה דיווחה במהלך סוף השבוע שלפי נתוני דצמבר 2016, כ-200 מיליון מתוך 600 מיליון משתמשיה הפעילו את התכונה.

 

 

 

הנתון הזה מגמד את מספר המשתמשים של סנאפצ'ט, הממציאה של הפיצ'ר, אשר לה רק כ-160 מיליון משתמשים בסך הכל. אם לוקחים בחשבון את כלל משתמשי השירותים של פייסבוק נמצא שהחברה הצליחה להפוך את התכונה הזו להרבה יותר נפוצה רק בזכות גודלה האורגני. התכונה מאפשרת למשתמש לפרסם סיפור המורכב מתמונות, טקטסים וסרטונים, והוא זמין לצפייה למשך 24 שעות.

 

לפרטים ולהרשמה לוועידת ניו יורק לחצו כאן

 

 

תכונת הסטוריז של אינסטגרם מוסיפה מספר תכונות על הגרסה של סנאפצ'ט כגון: מדבקות שניתן להצמיד לסלפי ושמתלוות לכל פעולות המשתמש בסרטון, או שניתן להצמידן גם לרקע לעצמים; מדבקות שמעוצבות על פי עיר - אלה נקראות Geostickers וניתן למצוא אותן כעת גם עבור טוקיו, מדריד, שיקגו ולונדון.

 

 

 

למרות הצלחת התכונה באינסטגרם, פייסבוק לא הצליחה להחדירה באותה הצלחה בשאר השירותים שלה. מסנג'ר נהנה מיותר מ-1.2 מיליארד משתמשים, אך לא ברור כמה מהם משתמשים בה. גם ווטסאפ שהחדירה אותה לא ממש הצליחה לעורר בה עניין רב. המצב באפליקציית הבית, הרשת החברתית עצמה, גרוע אף יותר מכיוון שהיא מנסה לעודד משתמשים על ידי הוספת תמונות פרופיל של חברים שלמעשה לא העלו שום סיפור כדי לגרום לכך שהיא תיראה פעילה יותר ממה שהיא באמת.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x