פייסבוק משיקה את תכונת Stories לקהל הרחב
התכונה מהווה את התשובה של פייסבוק לסנאפצ'ט. כמו אצל המתחרה היא מאפשרת פרסום של תמונות או סרטונים בתוספת פילטרים והן ייעלמו לאחר 24 שעות
חודשיים אחרי שהחלה לבחון את פיצ'ר Stories שלה באפליקציית פייסבוק הראשית בהיקף מצומצם, הודיעה היום (ג') החברה כי היא מתחילה להפיץ אותו לכלל המשתמשים.
- פייסבוק מעלה הילוך בתחום המציאות המדומה: שוכרת בכיר לשעבר באפל להובלת אוקולוס
- פייסבוק מסנג'ר יאפשר לשתף את המיקום שלכם בזמן אמת
- אינסטגרם הכפילה תוך חצי שנה את מספר המפרסמים הפעילים - מיליון בחודש
"סיפורים", חיקוי של פיצ'ר בעל שם זהה בסנאפצ'ט, מאפשר למשתמשים לפרסם תמונות או סרטונים בתוספת פילטרים, טקסט ושרבוטים שנעלמים מעצמם לאחר 24 שעות.
עם זאת, במקום להופיע כחלק מהפיד הם מוצגים בלשונית אופקית המופיעה מעל הפיד באפליקציות המובייל. אייקונים עגולים המציגים את תמונת הפרופיל של החברים מוקפות בעיגול צבעוני כאשר סיפור חדש נשלח. את הסיפורים ניתן לשלוח לכל החברים או לבחור ידנית מי יקבל אותם.
פיצ'רים דומים שולבו בסוף השנה שעברה באינסטגרם ולאחרונה במסנג'ר, כאשר במסגרתן נבחן גם כחלק מהאפליקציה הראשית בפיילוט מצומצם באירלנד ומספר מדינות נוספות החל מאמצע ינואר. השקתו לכלל המשתמשים נתפסת כמהלך נוסף במסגרת מתקפה רחבה על סנאפצ'ט, שאת משתמשיה פייסבוק מנסה כעת למשוך לשירותיה.
החברה אינה מכחישה כי היא מעתיקה מהמתחרה: "ראינו שזה עובד היטב באפליקציות מדיה חברתית אחרות, סנאפצ'ט היתה החלוצה של הרעיון, ועתה אנו חשים שהוא התקבל כדרך לשתף תמונות וסרטונים בכל האפליקציות החברתיות", אמר לאחרונה מנהל המוצר קונור היינס.