סנאפצ'ט מחזירה מהלומות לפייסבוק: משיקה חיפוש לתכני Stories
עד כה תכני Stories הוגבלו לסביבתו של המשתמש. כעת סנאפ מוסיפה לה תכונת חיפוש שתאפשר למצוא בהם תכנים עם ערך מוסף ממקורות מקצועיים ומקומיים
- סמסונג מציעה פילטרים בסגנון סנאפצ'ט בגלקסי S8
- פייסבוק משיקה את תכונת Stories לקהל הרחב
- האנליסטים התחילו לסקר את סנאפ: מה הם ממליצים?
מאז החלה סנאפ, החברה האם של אפליקציית המסרים הזמניים, להיערך להנפקה היא נמצאת תחת מתקפה מצד פייסבוק, שמתמקדת בחיקוי Stories, שמאפשרת למשתמשים לארוג סרטונים, תמונות ואפקטים מגוונים לקליפ קצר. בחודשים האחרונים שכפלה פייסבוק את תכונה זו בכל שירותיה – אינסטגרם, ווטסאפ, ופייסבוק מסנג'ר ובשבוע שעבר גם באפליקציית המובייל של הרשת החברתית עצמה. זאת בניסיון לסנדל ולמשוך מפרסמים מאחד הפיצ'רים החזקים ביותר של סנאפצ'ט.
כעת מגיבה סנאפצ'ט וממנפת את העובדה שהתכונה פעילה אצלה כבר יותר משנתיים וחצי וכוללת יותר ממיליון תכנים שנוצרו על ידי יוצרים מקצועיים ומשתמשים פרטיים וזמינים כלל הציבור, ומאפשרת לכלל המשתמשים לחפש בהם.
החיפוש מבוסס על יכולת למידה מכונה, שמזהה מה מתרחש בסיפורים שפורסמו באזור Our Story בשירות, וממיינת אותם לפי מילות מפתח. הוא צפוי לסייע למשתמשים למצוא תוכן שמעניין אותם בקלות ולהאריך את הזמן שהם מבלים באפליקציה, וסולל את הדרך למוצרי פרסום חדשים כמו תוצאות חיפוש ממומנות.
המהלך גם מקרב את סנאפצ'ט לפייסבוק, עד עתה, פעילות האפליקציה התבססה על תקשורת אישית וזמנית. שילוב החיפוש והיכולת לאתר תכנים ציבוריים בקלות דומים יותר למודל של הרשת החברתית, שמרבית התכנים שמפורסמים בה זמינים לכלל הציבור או למעגל רחב מאוד של משתמשים.
"יצרנו דרך חדשה להבין מה קורה בסנאפים שנשלחים ל-Our Story, וליצר סיפורים חדשים תוך שימוש ביכולות למידת מכונה מתקדמות", נמסר מהחברה לפייננשל טיימס. "התוצאות מדהימות: אפשר לחפש יותר ממיליון סיפורים ייחודיים בסנאפצ'ט".